Список літератури

Основна:

1.   Андрощук Г. Науково-практичний коментар до Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» / Г. Андрощук, Т. Бондарєв, Н. Іваницька, С. Шкляр. – К. : ВД «Юридична газета», 2013. – 176 с.

2.   Бебик В.М. PR в органах державної влади та місцевого самоврядування: Монографія / О. В. Бабкіна, В. В. Басалюков, В. М. Бебик та ін..; За заг. ред. В. М. Бебика, С. В. Куніцина. – К. ; Сімферополь : МАУП, 2003. – 240 с.

3.   Бебик В. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз / В. Бебик. – К. : МАУП, 2005. – 440 с.

4.   Бебик В.М. Політичний маркетинг і менеджмент / В. М. Бебик. – К. : МАУП, 1996. – 144 с.

5.   Грачев М.Н. Политическая коммуникация: теоретические концепции, модели, векторы развития : Монография / М. Н. Грачев. – М. : Прометей, 2004. – 328 с.

6.   Гринберг Т.Э. Политические технологии: ПР и реклама / Т. Э. Гринберг. – М. : Аспект Пресс, 2005. – 317 с.

7.   Егорова-Гантман Е.В. Политическая реклама / Е. В. Егорова-Гантман, К. В. Плешаков. – М. : Центр политического консультирования «Никколо М», 1999. – 240 с.

8.   Ильясов Ф. Политический маркетинг. Искусство убеждать на выборах / Ф. Ильясов. – М. : ИМА-пресс, 2000. – 200 с.

9.   Кошелюк М. Выборы: Магия игры. Технология победы / М. Кошелюк. – М. : Макцентр, 2000. – 192 с. 

10.   Ольшанский Д. В. Политический PR / Д. В. Ольшанский. –  СПб : Питер, 2003. – 544 с.

11.   Сучасний виборчий PR: навчальний посібник / В. В. Лісничий, В. О. Грищенко, В. М. Іванов, М. В. Кінах. – Сєвєродонецьк : ЕВРІКА, 2001. – 480 с. 

Додаткова:

1.   Абашкина Е. Имидж лидера: Психологическое пособие для политиков / Под ред. Егоровой-Гантман Е. В. / Е. Абашкина. – М. : Знание России, 1994. – 264 с.

2.   Бебик В. Політологія для політика і громадянина / В. Бебик. – К. : МАУП, 2003. – 424 с.

3.   Бутенко Н. Соціальна психологія в рекламі / Н. Бутенко. – К. : КНЕУ, 2006. – 384 с.

4.   Бугрим В. Види і проблеми регулювання рекламної діяльності в Україні / В. Бугрим // Українська журналістика в контексті доби / Матеріали всеукраїнської наук.-пр. конференції, 23-24 вересня, м. Львів. – Львів : Львівський національний університет ім. І. Франка, 2004. – С. 323-327.

5.   Бухаркова О.В. Имидж лидера: технология создания и продвижения. Тренинговая программа / О. В. Бухаркова. – СПб. : Речь, 2007. – 222 с.

6.   Ваксман Р.В. Вдосконалення господарсько-правового забезпечення рекламної діяльності : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.04 / Р.  В. Ваксман ; Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого. – Харків, 2014. – 20 с.

7.   Жуков К. Азбука избирательной кампании / К. Жуков, А. Карнышев. –
М. : ИМА-Пресс, 2001. – 328 с.

8.   Зоріна Ю.В. Цивільно-правові відносини при здійсненні рекламної діяльності. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата юридичних наук з спеціальності 12.00.03. – Київ 2006.

9.   Клочкова М.С. Краткий курс по политическому менеджменту /
М. С. Клочкова. – М. : Окей-книга, 2009. – 110 с.

10.   Королько В. Паблік рилейшнз: наукові основи, методика, практика /
В. Королько. – К. : Скарби, 2001. – 399 с.

11.   Лебедев-Любимов А. Психология рекламы / А. Лебедев-Любимов. –
СПб. : Питер, 2004. – 368 с.

12.   Ольшанский Д.В. Политический консалтинг / Д. В. Ольшанский,
В. Ф. Пеньков. – СПб : Питер, 2005. – 448 с.

13.   Почепцов Г.Г. Паблик рилейшнз для профессионалов /
Г. Г. Поцепцов– М. : Рефл-бук; К. : Ваклер, 2005. – 640 с.

14.   Грицюта Н.М. Етичні тенденції прихованої реклами в Україні /
Н. М. Грицюта // Вісник  Харківського національного університету імені
В. Н. Каразіна. – № 874. – Серія : Соціальні комунікації. – Вип. 1. – С. 90-97. 

15.   Грицюта Н.М. Спонсоринг на українському телебаченні: етичні вади та проблеми / Н. М. Грицюта // Наукові записки Інституту журналістики : науковий збірник. – 2012. – Т. 46. – С. 60-69. 

16.   Грицюта Н.М. Транскордонна система рекламного саморегулювання в країнах ЄС – ефективний засіб підтримки етичних стандартів галузі /
Н. М. Грицюта // Актуальні питання масової комунікації. – 2011. – Вип. 12. – С. 19-25.

17.   Мамчур Л.В. Правове регулювання реклами (цивілістичний аспект):  дис на здобуття наук. ступеня к. юридичних наук з спеціальності 12.00.03.  –  Львів, 2006.

18.   Маркітанов В. Правові основи рекламної діяльності / В. Маркітанов // Актуальні проблеми державного управління : зб. наук. пр. ОРІДУ / [голов. ред. М.М. Іжа]. Вип. 3 (51). – Одеса : ОРІДУ НАДУ, 2012. – С. 88-91. 

19.   Микитенко Л. А. Вдосконалення державного контролю рекламної діяльності / Л. А. Микитенко // Вісник господарського судочинства. – 2006. – № 2. – С. 205-212.

20.   Палагнюк Ю.В. Регулювання реклами та спонсорства в аудіовізуальних медіа в Європейському Союзі: приклад для України / Ю. В. Палагнюк // Наукові праці : Науково-методичнийжурнал. – Т. 110. – Вип. 97. – Політологія. – Миколаїв : Видавництво ЧДУ ім. Петра Могили, 2009. – 123-127 с. 

21.   Правове регулювання реклами і спонсорства в ЗМІ: стандарти ЄС, досвід країн-членів Євросоюзу та українська практика / Міжнародний фонд «Відродження» та Офіс з питань демократичних і соціальних перетворень, Бюро по країнах Європи та ННД Агентство США з міжнародного розвитку. – К. : ІППД «Право», 2007. – 19 с.

22.   Скрицька Н. А. Правове регулювання рекламної діяльності на телебаченні (господарсько-правовий аспект) : автореферат дис. ... канд. юрид. наук зі спеціальності 12.00.04. – К. : Міжрегіональна акад. управління персоналом, 2013. – 20 с.

23.   Стандарти недискримінаційної реклами за ознакою статі: українська практика та міжнародний досвід : монографія / І. Лилик, Л. Магдюк та інші, за заг. ред. к.ен., доц. Лилик І.В. – К. : ТОВ «Видавничий Будинок «Аванпост-прим» , 2011. – 88 с.

24.   Цивільне право України. Загальна частина : Підручник / за ред.
О. В. Дзери, Н. С. Кузнєцової, Р. А. Майданика. – 3-тє вид. - К.: Юрінком Інтер, 2010 – 976 с.

25.   Цивільне право України. Особлива частина : Підручник / за ред.
О. Дзери, Н. Кузнєцової, Р. Майданика. – К.: Юрінком Інтер, 2010. – 1176 с.

26.   Цивільний кодекс України: Науково-практичний коментар / за ред.
О. В. Дзери, Н. С. Кузнєцової, В. В. Луця. – К. : Юрінком Інтер, 2013.

27.   Шевченко Т. Правове регулювання передвиборної агітації в засобах масової інформації: сучасний стан та перспективи вдосконалення / Т. Шевченко // Наукові записки НаУКМА. – 2012. – Т. 129: Юридичні науки. – С. 93-96.


Остання зміна: Wednesday 20 November 2019 00:51 AM