Вимоги до знань та вмінь

Метою викладання навчальної дисципліни «Галузева реклама і PR. правова і політична проблематика» є підготовка майбутніх фахівців рекламного бізнесу до самостійних дій в політичній та правовій сфері, а також ознайомлення з їх основними рекламними та ПР-технологіями, зокрема формування в студентів теоретичних знань про правову та політичну проблематику галузевої реклами.

У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен

знати:

-        засади правового регулювання відносин у сфері рекламної діяльності та мас-медіа, особливості використання результатів реклами;

-        природу і сутність політичної реклами та ПР, їх функції у сучасному суспільстві

-        підстави регулювання окремих видів реклами та рекламування окремих видів товарів чи послуг;

-        особливості розміщення реклами в різних засобах масової інформації;

-        історію створення та сучасні тенденції у політичній рекламі

-        політику зарубіжних країн щодо правового регулювання галузевої реклами;

вміти:

-        аналізувати правову та політичну проблематику в рекламі та ПР;

-        правильно інтерпретувати зміст правових норм національного, міжнародного, у тому числі європейського законодавства з питань регулювання рекламної діяльності;

-        розрізняти різні види порушення рекламного законодавства;

-        визначати установки і мотиви цільової аудиторії політичної реклами;

-        орієнтуватися в тенденціях розвитку інформаційного законодавства України.


Последнее изменение: Wednesday, 20 November 2019, 00:51