Оцінювання

Система накопичення балів – проста сума балів, які отримано студентом за семестр. Розподіл балів наведено в таблиці.

 

Вид контролю

Кількість балів

 

Поточний контроль

 

 

Лабораторна робота 1

6

 

Лабораторна робота 2

6

 

Лабораторна робота 3

6

 

Тестування (теми розділу 1)

12

 

Лабораторна робота 4

6

 

Лабораторна робота 5

6

 

Лабораторна робота 6

6

 

Тестування (теми розділу 2)

12

 

Всього за поточний контроль

60

 

Підсумковий контроль

 

 

Залік

40

 

Всього за підсумковий контроль

40

 

Всього

100

 

Поточний контроль

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЛАБОРАТОРНОЇ РОБОТИ

Лабораторні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо. Варіант лабораторної роботи студент обирає за номером комп’ютера, за яким він працює в комп’ютерному класі.

Кожна лабораторна робота оцінюється у 6 балів, з яких 6 бали – оцінка практичних навичок студента (вміння використовувати методи аналізу часових рядів), а 3 бали – теоретичних знань. Так, практичні навички студента оцінюються таким чином:

1-2 бали – лабораторну роботу виконано з помилками, або виконано та (або) не оформлено звіт;

3 бали - лабораторну роботу виконано без помилок та звіт оформлено згідно з вимогами.

Звіт до лабораторної роботи повинен мати такі складові: назва лабораторної роботи; відповіді на запитання, що поставлені в лабораторній роботі; висновки. Звіт може бути оформлено в зошиті або подано у виді файлу в системі MOODLE.

Теоретичні знання студента оцінюються у 3 бали, викладач, що веде лабораторні заняття приймаючи лабораторну роботу у студента задає йому три питання правильна відповідь на які дозволяє отримати студенту 3 бали, тобто студент отримує:

1 бал – дана правильна відповідь на одне питання;

2 бали - дана правильна відповідь на два питання;

3 бали - дана правильна відповідь на три питання.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ТЕСТУВАННЯ

Теоретичні знання студента з лекційних тем відповідного розділу перевіряються за допомогою тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати за результатами кожного тестування складає 12 балів.

Теоретична контрольна складається з 12 тестових завдань. Тестове завдання містить 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 12 балів.

Кількість дозволених спроб - 2. Строки проведення тестування встановлюються викладачем, що веде лабораторні заняття.

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 35 балів, то на екзамен він не допускається.

Підсумковий контроль

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру у формі заліку.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКУ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати на заліку, складає 40 балів. Залік складається з двох частин: теоретичної (20 балів) та практичної (20 балів).

Залікова робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 10 балів та дві задачі, які оцінюється в 10 балів.

Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється  за такою шкалою:

- максимальна оцінка (10 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;

- 9-8 балів: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;

- 7-6 балів: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

- 5-4 бали: студент отримує у випадку, якщо він знає визначення понять та алгоритм застосування певного методу аналізу часового ряду;

- 3-1 бал: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;

- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.

Практична частина – розв’язок типових задач (які було розглянуто на лаб. заняттях).

Результат розв’язку студентом задачі оцінюється  за такою шкалою:

максимальна оцінка (10 балів): студент правильно розв’язав задачу;

- 9-8 балів: студент розв’язав задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм її розв’язання;

-7-6 балів: студент розв’язав задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він частково знає алгоритм розв’язку задачі;

- 5-4 бали: студент правильно виписав формулу за якою можна розв’язати задачу та зробив спробу її розв’язання, наприклад виконав значні допоміжні розрахунки;

- 3-2 бали: студент правильно виписав формулу за якою можна розв’язати задачу та намагався зробити допоміжні розрахунки;

- 1 бал: студент правильно виписав формулу за якою можна розв’язати задачу;

- 0 балів: студент не розв’язав задачу.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

Ultime modifiche: Monday, 15 January 2018, 10:39