Види контролю і система накопичення балів

Види контролю і система накопичення балів

Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.

Розподіл балів, які отримують студенти за темами кожної поточної атестації, наведено в таблиці.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ студентів на практичних заняттях

Практичні заняття дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. За кожною темою дисципліни студент отримує бали за індивідуальне опитування (усно), виконання одноваріантних запитань (письмово), контрольне тестування в кінці кожної теми (в системі Moodle), розв’язання вправ і практичних задач (письмово), презентація власних досліджень (усно), написання та захист есе (усно).  

За кожним змістовним модулем передбачено виконання студентами теоретичних завдань, тобто тестування (в системі Moodle), опитування (усне), виконання одноваріантних запитань (письмово). У разі їх виконання на практичному занятті студенти можуть отримати 3 бали, а саме: 

1.               Контрольне тестування (в системі Moodle) складається з 10 тестових завдань. Тестове завдання містить 3 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,1 бали, таким чином, відповівши правильно на всі запитання студент може отримати 1 бал.      

2.               У разі індивідуального усного опитування (захисту доповідей) бали нараховуються за такою схемою:

-   1 бал – відповідь або завдання відзначається повнотою виконання без допомоги викладача. Студент володіє узагальненими знаннями з предмета, аргументовано використовує їх у нестандартних ситуаціях; вміє застосовувати вивчений матеріал для внесення власних аргументованих суджень у практичній педагогічній діяльності.

Студент має системні, дієві здібності у навчальній діяльності, користується широким арсеналом засобів доказу своєї думки, вирішує складні проблемні завдання; схильний до системно-наукового аналізу та прогнозування явищ; уміє ставити та розв'язувати проблеми.

-   0,5 бала – відповідь і завдання відзначаються неповнотою виконання за консультацією викладача. Студент володіє матеріалом на початковому рівні. З допомогою викладача здатен відтворювати логіку наукових положень; має фрагментарні навички в роботі з підручником, науковими джерелами; має стійкі навички роботи з конспектом, може самостійно оволодіти більшою частиною навчального матеріалу. Може аналізувати навчальний матеріал, порівнювати і робити висновки; відповідь його правильна, але недостатньо осмислена.

-   0 балів – відповідь і завдання відзначаються фрагментарністю виконання під керівництвом викладача. Теоретичний зміст курсу засвоєно частково, необхідні практичні уміння роботи не сформовані, більшість передбачених навчальною програмою навчальних завдань не виконано.

3.      У разі виконання одноваріантних запитань студент може отримати: 1 бал – відповідь правильна на всі запитання; 0,5 бали – якщо відповідь має лише половину (50 %) варіантів правильних відповідей з числа зазначених, або відповідь на одноваріантне запитання була правильною, але поверховою; 0 балів – на всі запитання відповідь неправильна.

 

За кожним змістовним модулем передбачено виконання студентами практичних завдань, тобто розв’язання вправ і практичних задач, презентація власних досліджень, написання есе та їх захист. У разі розв’язання вправ і практичних задач, презентації власних досліджень на практичному занятті студенти можуть отримати 2 бали; за написання есе на практичному занятті студенти можуть отримати 1 бал. Студенти самостійно обирають, який вид практичних завдань виконувати.    

За розв’язання вправ і практичних задач бали нараховуються за такою схемою:

–       2 бали – студент повністю та правильно розв’язав задачу, виконав практичну роботу, є пояснення до розрахунків; студент самостійно може пояснити формулювання висновків за результатами проведеного дослідження;

–       1 бал – студент розв’язав задачу з помилками, є помилки в практичній роботі, студент не може пояснити хід окремих проведених розрахунків;

–       0,5 бала – студент розв’язав задачу не правильно, виконав практичну роботу не правильно, самостійно не може сформулювати висновки за результатами проведеного дослідження, але навів формули та хід розв’язку;

–       0 балів – студент не розв’язав задачу, виконав практичну роботу.

 

За презентацію власних досліджень бали нараховуються за такою схемою:

–       2 бали – студент розкрив тему дослідження, сформулював висновки, навів приклади;

–       1 бал – не повністю розкрита обрана тема дослідження, відсутні приклади з практики та пропозиції до розв’язання проблеми, але студент може сформулювати пропозиції та висновки з проведеного дослідження;

–       0,5 бали – студент не розкрив тему дослідження, але може зробити висновки.

–       0 балів – студент не розкрив тему дослідження, не може зробити висновки.

 

За написання есе бали нараховуються за такою схемою:

–       1 бал – студент повністю розкрив тему, навів якісну інформацію, креативний матеріал, зробив якісну доповідь;

–       0,5 бала – студент не повністю розкрив тему, відсутня якісна інформація, креативний матеріал, доповідь зроблена без обґрунтування та висновків;

–       0 балів – студент не розкрив тему, не може зробити доповідь.

 

Якщо студент не набрав на практичних заняттях допуск до заліку, то він має право добирати бали на консультації.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЕКЗАМЕНАЦІЙНОЇ РОБОТИ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання залікової роботи складає 40 балів. Залікова робота містить 10 тестових завдань (в системі Moodle), які оцінюються в 10 балів, два теоретичних питання (усно), кожне з яких оцінюється в 10 балів та 1 практична задача (письмово), яка оцінюється в 10 балів.. 

За дві години до заліку студенти проходять тестові завдання в системі Moodle.

Результат виконання студентом 10 тестових завдань оцінюється за такою шкалою:

–        10 балів – правильне виконання 10 тестових завдань;

–        9 балів – студент не правильно відповів на 1 тестове завдання;

–        8 балів – студент не правильно відповів на 2 тестових завдання;

–        7 балів – студент не правильно відповів на 3 тестових завдань;

–        6 балів – студент не правильно відповів на 4 тестових завдань;

–        5 балів – студент не правильно відповів на 5 тестових завдань;

–        4 бали – студент не правильно відповів на 6 тестових завдань;

–        3 бали – студент не правильно відповів на 7 тестових завдань;

–        2 бали – студент не правильно відповів на 8 тестових завдань;

–        1 бал – студент не правильно відповів на 9 тестових завдань;

–        0 балів – тестові завдання виконані не правильно. 

 

Семестровий залік проводитися в усній формі (теоретичні питання) за заліковими білетами та у письмовій формі, тобто розв’язання 1 практичної задачі. Студент має витягнути заліковий білет, в якому зазначені два теоретичні питання та 1 практична задача. Для підготовки двох теоретичних питань кожному студенту надається 15 хвилин та потім робиться усна відповідь. 

Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється  за такою шкалою:

–        10 балів – студент має глибокі, міцні, узагальнені, системні знання з предмета, уміння застосувати знання, творчу, навчальну діяльність та має дослідницький характер, самостійно оцінює різноманітні життєві ситуації, явища, факти, виявляє і відстоює особистісну позицію.

–        9-8 балів – студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками.

–        7-6-5 балів – студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та в загальних рисах може відповісти на поставлене запитання.

–        4-3 бали – знання неповні, поверхневі. Студент відновлює основний навчальний матеріал, але недостатньо осмисллено, не вміє самостійно аналізувати, робити висновки. Здатний вирішувати завдання за зразком. Володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

–        2-1 бали – відповідь студента при відтворенні навчального матеріалу елементарна, фрагментарна, обумовлюється початковим уявленням про предмет вивчення.

–        0 балів – студент не відповів на питання або дав не правильну відповідь.

Для виконання 1 практичної задачі кожному студенту надається 10 хвилин та потім перевіряється виконання.

Результат виконання студентом 1 практичної задачі оцінюється за такою шкалою:

–        10 балів – студент правильно виконав практичну задачу;

–        9-8-7 балів – студент виконав практичну задачу з незначними помилками; 

–        6-5-4 балів – студент виконав практичну задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм виконання; 

–        3-2-1 балів – студент правильно визначив алгоритм виконання практичної задачі та зробив спробу його виконати;

–        0 балів – студент не виконав практичну задачу.    

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

Последнее изменение: Sunday, 24 November 2024, 22:10