Підсумкові запитання

Питання до екзамену з дисципліни «маркетинг»

1. Сутність маркетингу. Основні складові комплексу маркетингу.

2. Основні функції маркетингу.

3. Ознаки маркетингового стилю управління. Концепції маркетингу.

4. Маркетингове середовище організації: сутність та основні складові.

5. Основні види маркетингу.

6. Особливості споживчого маркетингу.

7. Особливості промислового маркетингу.

8. Джерела та види маркетингової інформації.

9. Основні цілі, напрямки та етапи маркетингових досліджень.

10. Маркетингові дослідження загального стану ринку.

11. Маркетингові дослідження споживачів.

12. Сегментування ринку: сутність, цілі, вимоги.

13. Основні фактори сегментування ринку.

14. Характеристика основних складових оцінки ринкових сегментів.

15. Види маркетингової сегментаційної стратегії.

16. Позиціювання товару: сутність, ознаки, особливості проведення.

17. Основні рівні товару. Сутність товарної номенклатура, її показники.

18. Види товарів і послуг за типом споживача.

19. Торговельна марка: сутність, значення, основні вимоги до створення. Значення упаковки і дизайну товару.

20. Стратегії використання торговельної марки.

21. Конкурентоспроможність това­ру. Види товарів за ознакою товарної новизни.

22. Життєвий цикл товару.

23. Нові товари: суть, необхідність та основні причини невдач. Основні стадії процесу розробки нового товару.

24. Функції ціни в маркетингу. Система цін.

25. Основні внутрішні та зовнішні фактори ціноутворення .

26. Основні методи вста­новлення фактичних цін.

27. Цінова еластичність попиту, фактори впливу на цінову еластичність попиту.

28. Маркетингові канали розподілу, їх види та характеристики.

29. Торговельні посередники: форми та основні функції посередницької діяльності.

30. Групи посередників: види та особливості оптових торговців.

31. Групи посередників: види та особливості роздрібних торговців.

32. Основні типи маркетингових систем розподілу товарів.

33. Основні функції управління маркетинговими каналами розподілу товарів.

34. Маркетинговий комунікаційний процес.

35. Споживач як об’єкт маркетингового комунікаційного впливу.

36. Реклама: сутність, ефективність, основні складові. Критерії вибору носія рекламного звернення.

37. Фактори ефективності впливу рекламного звернення на споживача.

38. Стимулювання збуту.

39. Зв'язки з громадськістю R).

40. Персональний продаж.

41. Прямий маркетинг.

42. Стратегія на рівні організації та її маркетинговий компонент.

43. Стратегія на рівні бізнес-одиниць: суть, основні компоненти. Визначення конкурентних переваг бізнес одиниці.

44. Сутність та необхідність портфельного аналізу. Метод ВСG (метод Бостонської консал­тингової групи).

45. Процес маркетингового стратегічного планування.

46. Організація маркетингу на підприємстві. Способи організаційної побудови мар­кетингової служби.

47. Характеристика функціонального і товарного способів організаційної побудови маркетингової служби.

48. Характеристика ринкового і матричного способів організаційної побудови маркетингової служби.

49. Контроль маркетингової діяльності.

50. Маркетинговий аудит.

51. Управління асортиментом та номенклатурою.

52. Види конкуренції.


Última modificación: Monday, 28 de December de 2015, 16:02