Питання до заліку (заочне відділення)

1. Сутність маркетингу. Основні складові комплексу маркетингу.

2. Основні функції маркетингу.

3. Ознаки маркетингового стилю управління. Концепції маркетингу.

4. Маркетингове середовище організації: сутність та основні складові.

5. Основні види маркетингу.

6. Особливості споживчого маркетингу.

7. Особливості промислового маркетингу.

8. Джерела та види маркетингової інформації.

9. Основні цілі, напрямки та етапи маркетингових досліджень.

10. Маркетингові дослідження загального стану ринку.

11. Маркетингові дослідження споживачів.

12. Сегментування ринку: сутність, цілі, вимоги.

13. Основні фактори сегментування ринку.

14. Характеристика основних складових оцінки ринкових сегментів.

15. Види маркетингової сегментаційної стратегії.

16. Позиціювання товару: сутність, ознаки, особливості проведення.

17. Основні рівні товару. Сутність товарної номенклатура, її показники.

18. Види товарів і послуг за типом споживача.

19. Торговельна марка: сутність, значення, основні вимоги до створення. Значення упаковки і дизайну товару.

20. Стратегії використання торговельної марки.


Остання зміна: Saturday 5 September 2020 21:35 PM