Перелік питань
1. Сутність консультування як виду підприємницької діяльності.
2. Поняття консультаційної послуги, її особливості та види.
3. Особливості консультаційних послуг для підприємств-суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності.
4. Види консультантів. Основні характеристики консультантів.
5. Професійні та етичні вимоги до консультантів.
6. Моделі консультування.
7. Маркетинг консультаційних послуг.
8. Види консультантів. Основні характеристики консультантів.
9. Професійні та етичні вимоги до консультантів.
10. Моделі консультування.
11.Маркетинг консультаційних послуг.
12. Етапи процесу консалтингу.
13. Підготовка до консультування та попередній діагноз проблеми.
14. Методи аналізу інформації.
15. Консультаційні пропозиції та угода на консультування.
16. Реалізація клієнт-орієнтованого підходу в діяльності консультанта.
17. Загальні правила ділового етикету та протоколу консультанта.
18. Норми ділового етикету та протоколу в міжфірмовому спілкуванні.
19. Розробка та презентація консультаційних рекомендацій.
20. Систематизація та узагальнення факторів зовнішнього середовища.
21. Процес дослідження споживачів як фактору зовнішнього середовища підприємства.
22. Методика розробки профілю цільових споживачів підприємства та обґрунтування вибору цільового сегменту.
23. Типи прихильності споживачів до підприємства.
24. Поняття конкуренції, типи конкурентів та їх особливості.
25. Методики оцінки рівня конкурентоспроможності підприємств.
26. Розробка конкурентних стратегій в діяльності підприємств.
27. Визначення постачальників та їх впливу на діяльність підприємства.
28. Методика обґрунтування вибору постачальників.
29. Типи посередників в діяльності підприємства, їх характеристики.
30. Складання профілю потенційних посередників. Обґрунтування вибору посередника.
31. Сутність типи, види контактних аудиторій.
32. Характеристика взаємовідносин підприємства з контактними аудиторіями.
33. Можливості та небезпеки для підприємства з боку контактних аудиторій.
34. Складові внутрішнього середовища організації.
35. Методика аналізу внутрішнього середовища. Складання профілю діяльності підприємства.
36. Стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок.