Практичне заняття 1
Пошук інформації щодо особливостей
педагогіки оздоровлення як науки
План
1. Визначити риси, за якими педагогіка оздоровлення відрізняється від інших наук про зміцнення та збереження здоров'я.
2. Виходячи з характерних рис і принципів педагогіки оздоровлення визначити її вплив на збереження і зміцнення різних видів здоров'я дітей дошкільного віку.
Рекомендації щодо проведення: Студентам, об'єднаним у дві групи, пропонується відповісти на запитання, використовуючи різні джерела інформації - документи, навчально-методичні посібники, підручники, довідкові видання тощо. Наприкінці заняття заслуховуються відповіді від кожної групи, які потім доповнюються представниками інших груп.
Список використаних джерел
1. Абдульманова Л.В. Движение как способ жизни ребёнка / В кн. Ребёнок в мире культуры / Под ред. Р.М. Чумичёвой. - Ставрополь: Ставропольсервисшкола, 1988. - С.191.
2. Кудрявцев В.Т., Егоров Б.Б. Развивающая педагогика оздоровления (дошкольный возраст). - М.: Линка - Пресс, 2000. - С.20 - 27.
3. Сухомлинський В.О. Розмова з молодим директором. - К.: Радянська школа, 1988. - С. 37, 56, 62.
4. Ушинський К.Д. Вибрані педагогічні твори. - К., 1949. - С. 38, 209, 245, 352.
Контрольні запитання
1. В чому полягає сутність комплексного підходу до процесу оздоровлення дітей? Чим він відрізняється від інших підходів?
2. Як називається наука, що забезпечує комплексний підхід?
3. З якими науками пов'язана педагогіка оздоровлення?
4. Погляди яких педагогів покладено в основу педагогіки оздоровлення? Висвітліть їхні погляди на проблему зміцнення і збереження здоров'я дітей.
5. Які характерні риси і принципи педагогіки
оздоровлення?