Практичне заняття 2-3
Обговорення проблеми застосування
різних груп нетрадиційних методів
у процесі оздоровлення дітей дошкільного віку
План
1. Значення і місце нетрадиційних методів оздоровлення у роботі дошкільного навчального закладу по збереженню здоров'я дітей дошкільного віку.
2. Організація роботи у дошкільному навчальному закладі з оздоровлення дітей нетрадиційними методами.
3. Характеристика груп нетрадиційних методів оздоровлення дошкільників.
Список використаних джерел
1. Борисова Л, Картавых Л. Нетрадиционные методы оздоровления дошкольников // Дошкольное воспитание. - 1996.- № 10.- С.27-30.
2. Борисова Л, Картавых Л. Нетрадиционные методы оздоровления дошкольников // Дошкольное воспитание. - 1996.- № 11.- С. 21- 23.
3. Кузнєцова М.Н., Тищенко В.М., Петричук С.В. Ароматерапия в системе оздоровления дошкольников. - М.: Абрис-пресс, 2004. - 64с.
4. Егоров Б.Б., Кудрявцев В.Т. Развивающая педагогика оздоровления (дошкольный возраст). Програмно-методическое пособие. - М.: Линка-пресс, 2000. - С.54 - 63.
5. Холодов Ж.К., Кузнецов В.С. Теория и методика физического воспитания. - М.: Академія, 2002. - 480 с.
Контрольні запитання
1. Що таке нетрадиційні методи оздоровлення?
2. Які нетрадиційні методи оздоровлення дошкільників вам відомі?
3. Чим відрізняються традиційні методи оздоровлення від нетрадиційних?
4. На які групи розподіляються нетрадиційні методи оздоровлення дошкільників?
5. Яке значення має використання нетрадиційних
методів оздоровлення у режимі дня дошкільників?