Питання до іспиту

Питання для іспиту з дисципліни

“Практика PR-діяльності”


1.    Мета та основні завдання системи зв’язків з громадськістю як сфери практично-прикладної діяльності.
2.    Виникнення і розвиток PR як сфери професійної діяльності.
3.    Сутність і принципи PR.
4.    Основні  цілі та функції паблік рилейшнз.
5.    ПР і близька до них діяльність (реклама, маркетинг, просування продажів, пропаганда, паблісіті).
6.    Спільні і відмінні ознаки PR та інших сфер діяльності .  
7.    Особливості PR-професій. Основні функції працівника паблік рилейшнз.
8.    Професійні та особистісні вимоги до працівника системи зв’язків з громадськістю.
9.    PR як соціальнокомунікаційна діяльність.
10.    Основіні завдвння PR-діяльності.
11.    PR професії: минуле та майбутнє.
12.    Громадська думка як соціальний феномен. Її значення для сфери PR.
13.    Форми вираження громадської думки та їх особливості. Громадська думка і PR.
14.    Джерела, шляхи, засоби та методи формування громадської думки. Їх застосування в сфері  PR.
15.    Поняття та характерні ознаки чуток, фактори їх виникнення та поширення.
16.    Типологія чуток, шляхи боротьби з ними.
17.    Громадська думка скрізь призму історії становлення PR.
18.    Поняття громадськості. Місце громадськості  в системі PR.
19.    Фактори, які перетворюють латентну (приховану) PR.-аудиторію на активну.
20.    Типологія групп громадськості. Зовнішня та внутрішня групи.
21.    Типологія групп громадськості з точки зору її значення для організації PR.-діяльності.
22.    Головна, другорядна та маргінальна групи. Їх значення для PR.
23.    Традиційна та майбутня аудиторія. Їх значення для PR.
24.    Прибічники, опоненти і байдужі. Їх значення для PR.
25.    Загальні особливості стилю поведінки сучасної громадськості України.
26.    Визначення цільових груп громадськості. Їх значення для PR.
27.    Типологізація груп громадськості Джеррі Гендрікса.
28.    Типологізація  груп громадськості Джеймса Груніга.
29.    Типологія групп громадськості з точки зору її значення для сучасної організації.
30.    Пріоритетні групи громадськості. Їх значення для PR.
31.    Правове поле системи зв’язків з громадськістю.
32.    Місце служби паблік рилейшнз у структурі комунікаційного процесу.
33.    Зовнішнє консультування: переваги, недоліки, можливості використання.
34.    Власна служба зв’язків з громадськістю: особливості функціонування, структура та варіанти підпорядкування.
35.    Система зв’язків з громадськістю в Україні: перші кроки та перспективи.
36.    Етика і право в  сфері паблік рилейшнз.
37.    Подійна комунікація: поняття, сутність, місце в системі зв’язків з громадськістю.
38.    Поняття спеціальних заходів в PR та їх різновиди.
39.    Виставки як провідний засіб паблік рилейшнз.
40.    Специфіка окремих видів спеціальних заходів: церемонії відкриття, презентації, дні відкритих дверей тощо.
41.    Благодійницька та спонсорська діяльність як специфічний засіб комунікацій з громадськістю.
42.    Теорія управління паблік рилейшнз.
43.    Складові процесу управління (або етапи розв’язування PR-проблем) за версією В.Г.Королька.
44.    Складові процесу управління  паблік рилейшнз за версією Е.Бернайза.
45.    Складові процесу управління  паблик рілейшнз за версією Х.Чайлдза.
46.    Характеристика етапів розв’язування PR -проблем. Перший етап: проблеми в сфері PR  і шляхи їх визначення ( формулювання проблеми, аналіз ситуації,дослідницка робота).
47.    Характеристика етапів розв’язування PR-проблем. Другий етап: основні етапи процесу стратегічного планування.
48.    Характеристика етапів розв’язування PR-проблем. Третій етап: діяльнісна та комунікаційна  складові  реалізації PR -програми.
49.    Характеристика етапів розв’язування PR-проблем. Четвертий етап:  процес оціночного дослідження, інтерпретація результатів оцінки PR-програм.
50.    Проблеми в сфері PR і шляхи їх розв’язання.
51.    Роль внутрішніх факторів при аналізі PR-ситуації.
52.    Діяльнісна складова реалізації  PR -програми.
53.    Роль стратегічного мислення для паблік рилейшнз
54.    Поняття кризи та кризової ситуації. Їх значення для PR.
55.    Причини криз, їх типологізація, специфіка окремих типів криз. Їх значення для PR.
56.    Передбачення можливості криз та діяльність по їх запобіганню. Роль зв’язків з громадськістю по запобіганню кризових ситуацій.
57.    Кризові умови, їх ознаки. Принципи комунікацій з громадськістю у кризових умовах.
58.    Практична діяльність щодо подолання кризи та роль в ній служби зв’язків з громадськістю. Розробка стратегії на випадок кризової ситуації.
59.    Види та форми комунікацій з громадськістю у післякризових умовах. Проблема збереження іміджу організації у кризовій та післякризовій ситуації та шляхи вирішення її.
60.    Проблема збереження іміджу організації у кризових та післякризових умовах.
61.    Роль внутрішньої громадськості у подоланні криз та кризових ситуацій.
62.    Сутність, цілі та принципи внутрішньоорганізаційних PR-комунікацій.
63.    Структура PR-комунікацій із внутрішньою громадськістю.
64.    Засоби внутрішніх комунікацій.
65.    Технічно опосередковані внутріорганізаційні PR-комунікації.
66.    Проблеми внутрішніх PR- комунікацій у “віртуальних” компаніях.
67.    Теорія  і методологія  організації кампаній в галузі паблик рілейшнз  в політичній сфері. 
68.    Визначення поняття «політична PR-кампанія».
69.    Аналітичний етап політичної кампанії по зв’язках з громадськістю.
70.    Дослідження в контексті PR-кампанії. Вибір найбільш оптимальних  методів.
71.    Етап планування політичної PR-кампанії.
72.    Практична реалізація політичної PR-кампанії.
73.    Проблеми стратегічного планування PR-кампаній.
74.    PR -кампанія як об’єкт проектного менеджменту.
75.    Кадрова складова реалізації PR-кампанії.Функціональні обов’язки учасників процесу.
76.    Креативні рішення в сфері планування і організації сучасних PR-кампаній




Последнее изменение: Thursday, 7 May 2015, 14:29