Система накопичення балів
Поточні контрольні заходи:
Критерії оцінювання теоретичного завдання:
5-3 бали – чітка повна змістовна відповідь на питання, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, розуміння основних засад креативної активності;
2-0,5 бали – змістовне доповнення.
Критерії оцінювання практичного завдання:
10-5 бали – відповідь показує належне володіння знаннями про стратегії креативності, матеріал подається аргументовано, демонструється детальна обізнаності у наданій інформації;
4-0,5 бали – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел в галузі креативних індустрій.
Підсумкові контрольні заходи:
Підсумковий контроль проводиться по закінченні курсу з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі. Підсумковий контроль проходить у формі заліку, під час якого студент може отримати 40 балів. З них 20 балів – за результатами тестування, 20 балів відводиться на індивідуальне завдання.
Критерії оцінювання відповіді на питання:
20-18 балів – повна змістовна відповідь на всі запитання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування переконливе демонстрування обізнаності у розвитку креативності;
17-15 балів – повна змістовна відповідь на два завдання, в одному завданні є помилки в розумінні методів розвитку креативності;
11-14 балів – неповні відповіді на всі питання, вільна орієнтація в методиках креативного мислення, помилки в роботі з інформацією;
10-13 балів – неповні відповіді на два питання білету, обмежена орієнтація в методах креативного мислення, помилки в роботі з інформацією;
6-9 балів – часткові відповіді на питання білету, висвітлення базових понять в галузі креативного мислення;
1-5 балів – короткі поверхові відповіді на окремі питання білету, нечіткі та помилкові визначення понять.
Критерії оцінювання індивідуального завдання:
20-18 балів – підготовлена творча робота демонструє високий рівень володіння методикою дизайн-мислення, розуміння правил написання подібних робіт, а також цілісне бачення організації креативного простору;
17-15 балів – підготовлена творча робота демонструє високий рівень розуміння дизайн-мислення, а також достатню глибину аналізу організації креативного простору;
11-14 балів – підготовлена творча робота демонструє середній рівень розуміння дизайн-мислення, логічна послідовність аналізу організації креативного простору деколи порушується;
10-13 балів – підготовлена творча робота неповно розкриває сутність, зміст та напрямки дизайн-мислення, висвітлюються окремі складові організації креативного простору, логічна послідовність викладу матеріалу роботи деколи порушується;
6-9 балів – підготовлена творча робота носить незавершений характер, окремі складові дизайн-мислення описуються ізольовано та фрагментарно, логічна послідовність викладу матеріалу роботи є нечіткою;
1-5 балів – підготовлений матеріал має фрагментарний характер, відтворюються окремі складові дизайн-мислення.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |