Система накопичення балів
КОНТРОЛЬНІ ЗАХОДИ
Поточні контрольні заходи (max. 60):
- Усне опитування і обговорення основних теоретичних питань зазначених в планах семінарських занять.
- Короткі тести за пройденим матеріалом.
- Робота у групі над розв’язанням практичного завдання, поставленого викладачем, підготовка та обговорення на практичному занятті доповідей з тематики за планом практичних занять.
Підсумкові контрольні заходи (max.40):
Теоретичний підсумковий контроль –тести по 20 балів
Підсумкове практичне завдання передбачає виконання індивідуального письмового завдання (один раз на семестр – наприкінці четвертого змістового модуля). Виконання індивідуального завдання дозволяє студенту всебічно й більш поглиблено засвоїти курс, придбати навички роботи з навчальною літературою та нормативно-законодавчими документами, правильно аргументувати й грамотно викладати вивчений матеріал.
Індивідуальне письмове завдання виконується у вигляді реферату і включає в себе перелік питань та практичних завдань згідно з планом практичних завдань у розділі «Індивідуальне письмове завдання» та передбачає теоретичну й практичну частини. У теоретичній частині студент повинен дати відповіді на одне запитання. Відповіді повинні бути конкретними і одночасно охоплювати сутність поставлених запитань. Обсяг до 6 сторінок А4. Times New Roman, 14 pt, 1,5 інтервал.(max. 10 балів).
До практичної частини належить аналіз бізнес-ситуації та обґрунтування бачення студента можливих шляхів вирішення проблемних питань. Розв’язання задачі обов’язково супроводжується докладними поясненнями, розкриваючи зміст кожної дії. .(max. 10 балів)
Критерії оцінювання :
1) завдання виконано у повному обсязі, без стилістичних, орфографічних і граматичних помилок, використана професійна лексика, словниковий запас різноманітний і релевантний, презентація відповідає змісту проєкту, логічно ілюструє його – 20-15 балів;
2) 2) завдання виконано частково, з лексичними, орфографічними і граматичними помилками, презентація не відображає зміст проєкту в повному обсязі, частково ілюструє його – 14-8 балів; 3
3) ) завдання виконано з великою кількістю помилок, словниковий запас одноманітний, презентація або не відповідає змісту проєкту, або взагалі відсутня – 0-7 балів.
РОЗКЛАД КУРСУ ЗА ТЕМАМИ І КОНТРОЛЬНІ ЗАВДАННЯ
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
Контрольний захід |
Термін виконання |
% від загальної оцінки |
|
Поточний контроль (max 60%) |
|
|
|
Змістовий модуль 1 (розділ 1) |
Вид теоретичного завдання (опитування.) |
Семінар 1 |
4 |
Тиждень 2 |
|||
Вид практичного завдання (обговорення доповідей з тематики лекційного матеріалу) |
Семінар 1 |
5 |
|
Тиждень 2 |
|||
Змістовий модуль 2 (розділ 2) |
Вид теоретичного завдання (тестування, опитування) |
Семінар 2,3 |
7 |
Тиждень 4,6 |
|||
Вид практичного завдання (обговорення доповідей з тематики лекційного матеріалу, аналіз бізнес -ситуацій) |
Семінар 2,3 |
10 |
|
Тиждень 4,6 |
|||
Змістовий модуль 3 (розділ 3) |
Вид теоретичного завдання (тестування, опитування) |
Семінар 4,5 |
7 |
Тиждень 8,10 |
|||
Вид практичного завдання (обговорення доповідей з тематики лекційного матеріалу, аналіз бізнес -ситуацій) |
Семінар 4,5 |
10 |
|
Тиждень 8,10 |
|||
Змістовий модуль 4 (розділ 4) |
Вид теоретичного завдання (тестування, опитування) |
Семінар 6,7 |
7 |
Тиждень 12,14 |
|||
Вид практичного завдання (обговорення доповідей з тематики лекційного матеріалу, аналіз бізнес -ситуацій) |
Семінар 6,7 |
10 |
|
Тиждень 12,14 |
|||
Підсумковий контроль (max 40%) |
|
|
|
Підсумкове теоретичне завдання |
|
20 |
|
Підсумкове практичне завдання |
|
20 |
|
Разом |
|
100 |