Практичне заняття 2

Практичне заняття №  2.

 

Предмет та основні поняття теорії та методики фізичного виховання.

 

План практичного заняття:

1.      Предмет теорії і методики фізичного виховання.

2.      Основні поняття теорії і методики фізичного виховання, їх значення та історична обумовленість.

3.      Наукові основи теорії і методики фізичного виховання.

4.      Зв'язок теорії фізичного виховання з іншими науками.

5.      Основні методи наукових досліджень у теорії фізичного виховання.

 

Завдання для самостійної роботи:

–       опрацювати лекційний матеріал з теми;

–       зробити виписки з теорії вітчизняних та зарубіжних педагогів про значення фізичного виховання для розвитку дитини.

 

Завдання для індивідуальної роботи:

Оформити глосарій до теми, виписати визначення таких понять: «фізична культура», «фізичне виховання», «фізичний розвиток», «рухова підготовка», «фізична досконалість», «фізкультурна освіта», «спорт»,

«фізичні вправи».

 

Рекомендована література

1.      Базовий компонент дошкільної освіти в Україні. – К : 2012. – 68 с.

2.      Богініч О. Л. Фізичне виховання дітей дошкільного віку засобами гри О. Л. Богініч. – К. : 2001. – 184с.

3.      Вільчковський    Е. С., Курок        О. І.  Фізичне      виховання  дітей у дошкільному закладі. – Суми : Мрія ЛТД. 2001. – 216с.

 

4.      Вільчковський Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку: навчальний посібник / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 428с.

5.      Вільчковський Е. С. Критерії оцінювання стану здоров`я, фізичного розвитку та рухової підготовленості дітей дошкільного віку / Е. С. Вільчковський. – К. :1998. – 126с.

6.      Закон України «Про дошкільну освіту».http://zakon1.rada.gov.ua/laws/ show/2628-14

7.      Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».

– Тернопіль:.Мандрівнець, 2012. – 264с.

 


Остання зміна: Friday 18 December 2020 02:38 AM