Практичне заняття 2
Практичне заняття № 2.
Предмет та основні поняття теорії та методики фізичного виховання.
План практичного заняття:
1. Предмет теорії і методики фізичного виховання.
2. Основні поняття теорії і методики фізичного виховання, їх значення та історична обумовленість.
3. Наукові основи теорії і методики фізичного виховання.
4. Зв'язок теорії фізичного виховання з іншими науками.
5. Основні методи наукових досліджень у теорії фізичного виховання.
Завдання для самостійної роботи:
– опрацювати лекційний матеріал з теми;
– зробити виписки з теорії вітчизняних та зарубіжних педагогів про значення фізичного виховання для розвитку дитини.
Завдання для індивідуальної роботи:
Оформити глосарій до теми, виписати визначення таких понять: «фізична культура», «фізичне виховання», «фізичний розвиток», «рухова підготовка», «фізична досконалість», «фізкультурна освіта», «спорт»,
«фізичні вправи».
Рекомендована література
1. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні. – К : 2012. – 68 с.
2. Богініч О. Л. Фізичне виховання дітей дошкільного віку засобами гри О. Л. Богініч. – К. : 2001. – 184с.
3. Вільчковський Е. С., Курок О. І. Фізичне виховання дітей у дошкільному закладі. – Суми : Мрія ЛТД. 2001. – 216с.
4. Вільчковський Е.С. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку: навчальний посібник / Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. – Суми: ВТД «Університетська книга», 2004. – 428с.
5. Вільчковський Е. С. Критерії оцінювання стану здоров`я, фізичного розвитку та рухової підготовленості дітей дошкільного віку / Е. С. Вільчковський. – К. :1998. – 126с.
6. Закон України «Про дошкільну освіту».http://zakon1.rada.gov.ua/laws/ show/2628-14
7. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
– Тернопіль:.Мандрівнець, 2012. – 264с.