Питання до заліку

1. Перші кроки в репортажному жанрі.
2. Використання фотожурналістики як самостійного публіцистичного типу масової інформації.
3. Хронікальна, інформаційна подієва, ситуаційна,фотографія моменту, фотографія деталі, зображальна, композиційна.
4. Комерційне фото. Види рекламних фотографій та вимоги до інформаційного наповнення.
5. Інфографіка, сфери застосування, проектні та технічно-графічні засоби.
6. Утворення композиційних схем для різних за стильовими характеристиками варіантів інфографіки.
7. Інфографіка в журналістиці / рекламі.
8. Вимоги до інформаційної складової та реферування відібраного змістового аспекту в інфографіці
9. Комплекси елементів в оформленні газетно-журнального видання (Окрема стаття як комплекс елементів. Сторінка видання як комплекс. Обкладинка, титульна сторінка як комплекс елементів).
10. Закони, за якими елементи поєднуються в комплекси.
11. Вимоги до оформлення документів різних типів та інтегрування в них візуальних об’єктів (таблиці, фігури, діаграми), оформлення підписів. 
12. Використання графічних елементів: малюнки, комп’ютерна графіка, фотографії, інфографіка. Вимоги до підписів фотозображень.
13. Робота більдредактора (редагування візуальних засобів в цілому). 14. Критерії в побудові шпальти та розміщенні матеріалів. х спрямованостей видань
15. Поняття "фотомонтаж". Монтаж двох фотографій по горизонталі. Монтаж двох фотографій по вертикалі. Монтаж трьох фотографій.
16. Колаж як яскравий елемент "фотомонтажу". Етапи створення фотоколажів, їх функції, переваги та недоліки у використанні
17. Прийоми композиції: рівновага, ритм, співвідносність, масштабність, перспектива.
18. Типи композиції: замкнута, відкрита, симетрична, асиметрична, статична, динамічна. Правило золотого перетину.
19. Сюжетно-важливий композиційний центр, принципи виділення СВКЦ.
20. Види симетрії. Види рівноваги (
формальна та неформальна рівноваги)

21. Постійні елементи видання.
22. Формування фірмового стилю.

23. Презентація як інформаційний інструмент, що дозволяє користувачеві активно взаємодіяти з ним через меню управління.
24. Закони презентації: історія, фокус, контраст.
25. Сюжет, сценарій та структура презентації.

26. Основні напрямки обробки інформації за допомогою ПК

27. Поняття та історія розвитку комп’ютерної графіки 

28. Сфери застосування та види комп’ютерної графіки

29. Веб-дизайн та корпоративний стиль

30. Поняття "дизайн" та "веб-дизайн"

31. Основні правила у веб-дизайні та психологічний аспект сприйняття інформації

32. Принципи сприйняття кольору у веб-дизайні

33. Дизайн домашньої сторінки як відповідника обкладинки

34. Структура веб-сайту, його формальна сторона та зручність ознайомлення з контентом


Остання зміна: Saturday 4 December 2021 01:51 AM