Тема 5. Теорія маркетингової політики розподілу.

Сутність маркетингової політики просування товару. Природа каналів руху товарів. Алгоритм формування каналів руху товарів. Збутові відділення і контори виробників. Оптові продажі з повним циклом обслуговування. Оптові продажі з обмеженим циклом обслуговування. Брокери й агенти. Класифікація підприємств роздрібної торгівлі за формами власності. Класифікація підприємств роздрібної торгівлі за структурою стратегії магазина. Немагазинна роздрібна торгівля. Керування каналами розподілу. Організатори оптового товарообігу. Конфлікти в каналах розподілу і методи їхньої ліквідації. Оцінка каналів розподілу. Маркетингова логістика.


Ostatnia modyfikacja: Monday, 11 October 2021, 20:01