Тема 8. Промисловий маркетинг

Сутність і роль промислового маркетингу в ринковій економіці. Основні галузі економіки, що виробляють товари промислового призначення (ТПП). Галузева структура ринку ТПП в Україні. Зовнішнє середовище діяльності підприємств, його зміст і характеристика. Внутрішнє середовище підприємств, його зміст і характеристика. Концепції промислового маркетингу, їх розвиток і застосування в індустріальну та інформаційну епохи.

Промислові та споживчі товари. Обсяги продажу промислових товарів. Види промислових товарів. Основне обладнання. Другорядне і допоміжне обладнання. Комплектуюче устаткування, деталі, обладнання. Основні та допоміжні матеріали. Сировина. Формування ринку продукції виробничо-технічного призначення, методи його дослідження.

Мотиви покупців товарів промислового призначення. Кон’юнктура ринку та попит на промислові товари. Вплив на попит споживачів сервісного обслуговування та допомоги у здійсненні закупівель.

Дослідження ринку товарів промислового призначення за сучасних умов та їх особливості. Сегментування промислового ринку і по ведінка підприємств-споживачів. Визначення місткості ринку промислової продукції. Конкуренція на сучасному ринку промислової продукції та її дослідження.

Суть і цілі обслуговування товарів промислового призначення. Принципи та завдання промислового сервісу. Передпродажний і післяпродажний сервіс. Гарантійний і післягарантійний сервіс. Системи технічного обслуговування та ремонтів складної продукції. Організаційні форми, норми і нормативи технічного сервісу.


Última modificación: Monday, 11 de October de 2021, 20:05