Тема 11. Маркетинг у банку

Сутність, мета та завдання маркетингу у банку. Основні функції банківського маркетингу: вивчення попиту на банківські продукти; маркетингові дослідження клієнтів, конкурентів, банківських послуг; сегментування ринку банківських продуктів; планування комплексу маркетингу щодо низки банківських послуг; розробка стратегії ризику та заходів з його зниження; організація служби маркетингу в банку; контроль у системі банківського маркетингу. Необхідність використання маркетингу у сфері банківської діяльності. Особливості надання послуг приватним особам та обслуговування підприємств.

Характеристика банківського ринку. Фактори, що впливають на клієнтів. Послідовність вивчення поточного рівня попиту. Сутність та особливості сегментування ринку банківських послуг. Сегментування за групами споживачів, за характеристиками пропонованих послуг. Відбір цільових ринків. Чинники, що впливають на вибір стратегії охоплення ринку. Позиціонування банківських продуктів на ринку.

Середовище комерційного банку. Особливості мікро- та макро- середовища банківського маркетингу. Формування конкурентних переваг комерційного банку. Зміст стратегічного плану банку. Етапи банківського планування. Процес банківського стратегічного планування. Зміст основних розділів плану маркетингу.

Зміст продуктової стратегії банку. Аналіз продуктового ряду банківських послуг. Класифікація і характеристика банківських послуг. Стратегія розвитку продуктового ряду. Оптимізація структури послуг, що пропонуються банком. Характеристика етапів створення нового продукту-послуги банку.


Ultime modifiche: Monday, 11 October 2021, 20:07