Тема 12. Міжнародний маркетинг – загальний огляд

Форми  міжнародного маркетингу:  експортний,  зовнішньоекономічний, транснаціональний, мультирегіональний, глобальний. Загальні риси і  відмінності  внутрішнього  і міжнародного маркетингу. Суб'єкти  міжнародного  маркетингу: транснаціональні  корпорації, глобальні  компанії,  експерти,  імпортери. Інтернаціоналізація  світового господарства і нові пріоритети міжнародного маркетингу.Міжнародне економічне середовище. Міжнародна торгівля. Показники і процеси, що характеризують стан і розвиток світової торгівлі. Особливості сучасного етапу розвитку міжнародної торгівлі. Платіжний баланс країни: аналіз стану. Протекціонізм і торгові обмеження. Методи й інструменти регулювання міжнародної торгівлі на національному рівні.


Остання зміна: Monday 11 October 2021 20:08 PM