Професійно значущі навичкі застосування ІТ у галузі фізичне виховання і спорт. Форми і методи застосування ІТ у навчальному процесі
ПРОФЕСІЙНО ЗНАЧУЩІ НАВИЧКІ ЗАСТОСУВАННЯ ІТ У ГАЛУЗІ ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ І СПОРТ.
ФОРМИ І МЕТОДИ ЗАСТОСУВАННЯ ІТ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Фахівець з фізичного виховання та спорту повинен володіти:
– стійкими навичками використання більшості функцій текстового редактора (набір й обробка тексту, таблиць, малюнків, брошурування, переведення у різні формати тексту, користування редактором формул і т.д.);
– стійкими навичками використання більшості функцій електронних таблиць (накопичення даних, статистична обробка з використанням вбудованих математичних і статистичних функцій, використання логічних функцій і перехресних посилань, побудова графіків і діаграм, конвертація у формати баз даних);
– стійкими навичками використання більшості функцій майстру створення презентацій Microsoft PowerPoint (подання текстової, графічної, відео й аудіо інформації з використанням усього спектра анімаційного супроводу презентації);
– стійкими навичками використання більшості програмних продуктів для Інтернет-комунікації (електронна пошта, Microsoft Messenger, ICQ, Skype, IRC й інші );
– стійкими навичками всіляких варіантів пошуку інформації в Інтернет (пошук за ключовим словом, пошук з використанням логічних умов, пошук файлів, контекстний пошук);
– стійкими навичками розробки Інтернет сторінок й Інтернет сайтів з використанням HTML, PHP, JAVA, MySQL, XML.
– стійкими навичками розробки баз даних з використанням Microsoft Access. Цей навик є вкрай важливим для накопичення, обробки й аналізу різних видів інформації про тренувальний процес, як у спорті вищих досягнень, так й у реабілітації й оздоровчому тренуванні.