Стислий опис курсу
ОПИС КУРСУ
Метою вивчення навчальної дисципліни «Моделювання інформаційних систем» є оволодіння системними знаннями з основних теоретичних положень та методології моделювання інформаційних систем, а також вироблення навичок застосування сучасних інструментів та методів моделювання інформаційних систем у практичній діяльності.
Основними завданнями вивчення дисципліни «Моделювання
інформаційних систем» є:
● оволодіння студентами базовими теоретичними знаннями стосовно методів, підходів та інструментів моделювання інформаційних систем;
● набуття вмінь та практичних навичок використання інструментарію моделювання життєвого циклу інформаційних систем;
● набуття вмінь та навичок використання методологій SADT, IDEF, RAD, RUP;
● оволодіння студентами знаннями щодо використання CASE-засобів при моделюванні інформаційних систем.
ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯ
У разі успішного завершення курсу студент зможе:
знати:
- основні поняття, сутність, характерні риси та види інформаційних систем;
- поняття, види, особливості моделей інформаційних систем;
- основні підходи до моделювання інформаційних систем;
- поняття, основні, допоміжні й організаційні процеси життєвого циклу інформаційної системи;
- види, особливості й умови використання моделей життєвого циклу інформаційної системи;
- case-засоби та їх використання при моделюванні інформаційної системи;
- особливості використання методологій SADT, IDEF, RAD, RUP;
- особливості та технології моделювання бізнес-процесів;
вміти:
- використовувати сучасні методи, підходи та інструменти моделювання інформаційних систем;
- обирати алгоритми й методи моделювання компонентів інформаційних систем;
- застосовувати case-засоби при моделюванні;
- використовувати методології SADT, IDEF, RAD, RUP;
- використовувати сучасні підходи моделювання потоків даних;
- застосовувати діаграми потоків даних.
Згідно з вимогами освітньо-професійної програми
студенти повинні досягти таких компетентностей:
КЗ 2 Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях.
КЗ 3 Здатність до розуміння предметної області та професійної діяльності.
КЗ 5 Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями.
КС 1 Здатність аналізувати об’єкт проєктування або функціонування та його предметну область.
КС 2 Здатність застосовувати стандарти в області інформаційних систем та технологій при розробці функціональних профілів, побудові та інтеграції систем, продуктів, сервісів і елементів інфраструктури організації.
КС 4 Здатність проєктувати, розробляти та використовувати засоби реалізації інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій (методичні, інформаційні, алгоритмічні, технічні, програмні та інші).
Програмні результати навчання:
ПР 1 Знати лінійну та векторну алгебру, диференціальне та інтегральне числення, теорію функцій багатьох змінних, теорію рядів, диференціальні рівняння для функції однієї та багатьох змінних, операційне числення, теорію ймовірностей та математичну статистику в обсязі, необхідному для розробки та використання інформаційних систем, технологій та інфокомунікацій, сервісів та інфраструктури організації.
ПР 2 Застосовувати знання фундаментальних і природничих наук, системного аналізу та технологій моделювання, стандартних алгоритмів та дискретного аналізу при розв’язанні задач проєктування і використання інформаційних систем та технологій.
ПР 4 Проводити системний аналіз об’єктів проєктування та обґрунтовувати вибір структури, алгоритмів та способів передачі інформації в інформаційних системах та технологіях.