Опис навчальної дисципліни

Метою викладання дисципліни «Електронна комерція» є оволодіння базовими знаннями і навиками в області електронної комерції, фінансових Інтернет-послуг, використання інформаційних технологій в електронному бізнесі, а також сучасних електронних платіжних систем.

 Завдання навчальної дисципліни – теоретична та практична підготовка майбутніх фахівців з наступних питань: предметна галузь електронної комерції; основні поняття електронної комерції; застосування електронної комерції, ринки електронної комерції; основні моделі бізнес-процесів електронної комерції та сучасні інформаційні технології для їх реалізації в Інтернет; нові принципи та засоби проведення розрахунків: пластикові картки, цифрові гроші; типи електронних платежів і платіжних систем; проблеми безпеки та захисту інформації при електронній комерції; досвід компаній, які успішно використовують у своїй діяльності методи й засоби електронної комерції; основи бізнесу та маркетингу в сучасних інформаційних технологіях; практичні навички з бізнесу в сучасних системах інформаційних телекомунікацій.

 У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати:

-          поняття «електронного бізнесу» і «електронної комерції»;

-          особливостей бізнес-моделей електронної комерції;

-          платіжних та фінансових систем Інтернету;

-          класифікації і загальних характеристик електронних систем взаєморозрахунків;

-          українських систем електронних платежів;

-          методології та технології реалізації маркетингових заходів в мережі Інтернет;

-          особливостей і переваг Інтернет-маркетингу;

-          елементів електронного ринку;

-          особливостей віртуальних підприємств;

-          тактичних прийомів електронної комерції.

 

Студент повинен вміти:

-          використовувати сучасні мережні інформаційні продукти;

-          здійснювати організацію зв’язків підприємства у мережі;

-          розробляти рекламні кампанії в мережі;

-          використовувати методи реалізації банерної реклами;

-          розробляти концептуальні положення з організації віртуального представництва підприємства у мережі;

-          проводити детальний аналіз витрат на розробку віртуального представництва підприємства;

-          використовувати платіжні системи для розрахунків через Інтернет;

-          виконувати ділові операції та угоди з використанням сучасних електронних засобів та прикладних програм побудови систем комерційної діяльності в мережі Інтернет.


Згідно з вимогами освітньої програми студенти повинні досягти таких результатів навчання (компетентностей): уміти застосовувати інструменти побудови та дослідження систем електронної комерції для підвищення ефективності функціонування економічних систем в сучасних умовах розвитку ринкового середовища. Тобто студент повинен продемонструвати здатність застосовувати маркетингові інструменти електронної комерції, визначати роль засобів електронної комерції у роботі сучасного підприємства, визначати пріоритетні напрямки розвитку електронного ринку, формувати та застосовувати стратегічні й тактичні прийоми електронної комерції, використовувати платіжні та фінансові системи в мережі Інтернет для розрахунків, створювати віртуальне середовище для підприємства на електронному ринку.

Последнее изменение: Friday, 21 January 2022, 14:40