Рекомендована література
Основна:
1. Вершигора Є. Ю. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для студентів ВНЗ. Тернопіль : Астон, 2015. 407 с.
2. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для самост. вивчення / Л.О. Попова, О.В. Данніков, О.М. Прядко; Харк. держ. ун-т харч. та тогргівлі. Харків : ХДУХТ, 2015. 213 с.
4. Зоріна О. І. , Сиволовська О. В. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. Харків : УкрДУЗТ, 2015. 190 с.
Додаткова:
1. Агєєв Є.Я. Управління якістю : навчально-методичний посібник для самостійної роботи по вивченню дисципліни. Львів: «Новий Світ-2000», 2010. 240 с.
2. Балабанова Л. В., Бриндіна О. А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств. Донецьк : ДонДУЕТ, 2006. 230 с.
3. Заблодська І. В. Товарна політика підприємства: механізм формування. Луганськ : СНУ, 2006. 240 с.
4. Дайновський Ю.А. Товарна інноваційна політика : навчальний посібник. Львів : Новий Світ – 2000, 2010. 244 с.
5. Дима О. О. Маркетингова товарна політика посередницького підприємства : монографія. Київ : КНЕУ, 2015. 431 с.
6. Маркетингова товарна політика: підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. 3-тє вид., доп. і перероб. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2012. 360 с.
5. Ілляшенко С. М. Маркетинговатоварнаполітика : підручник для студ. вищ. навч. закл. Суми : Університетська книга, 2005. 232 с.
6. Кардаш В. Я., Антонченко М. Ю. Маркетинговатоварнаполітика : навч.-метод. посібник для самост. вивченнядисципліни. 3-тє вид., доп. та перероб. Київ : КНЕУ, 2006. 248 с.
7. Кардаш В. Я., Шафалюк О. К., Антонченко М. Ю. Маркетингова товарна політика: підруч. 2-е вид., зі змінами. Київ : КНЕУ, 2009. 419 с.
8. Корольчук О. П., Лошенюк І. Р., Любківська Г. В. Маркетингова товарна політика : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Київ : Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2011. 345 с.
9. Кучеренко В. Д., Ткаченко Н. Б. Маркетингова товарна політика : підручник. Київ : КНТЕУ, 2005. 186 с.
10. Stadnyk V., Sokoliuk G., Holovchuk J. Institutional component of competitiveness risks and development of socio-economic systems. Business Risk in Changing Dynamics of Global Village. Ternopil. 2019, 514 р. рр. 28—40.
11. Dyma, O.O. (2016), "The marketing commodity policy of an intermediary enterprise is a key means of implementing the principles of sustainable development." Ekonomichnyy prostir, vol. 105, pp. 174—189, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2016_105_20 (Accessed 01 Dec 2019).
Інформаційні джерела:
1. Глобальна мережа екологічного маркування. URL : http://ecolabel.org.ua
2. Громова О.В., Скуридина Е.В. Дизайн упаковки – искусство или наука? URL: www.upakjour.com.ua_3`2011
3. Міжнародна організація зі стандартизації ISO. URL : http://www/iso/org/iso/ru.