Тема 9. Конкурентоспроможність товару та її показники

Сутність конкурентоспроможності товару та класифікація її показників. Конкурентоспроможність товару. Конкурентна перевага. показники споживчих якостей товару. Показники, що характеризують рівень передпродажного та післяпродажного обслуговування. Показники іміджу товару і його товаровиробника. Вартісні показники придбання. Вартісні     показники     споживання   та        утилізації.

Методи оцінювання конкурентоспроможності товару. Етапи оцінки конкурентоспроможності товару. Одиничні показники конкурентоспроможності продукції. Комплексний показник конкурентоспроможності продукції (груповий). Інтегральний показник конкурентоспроможності продукції. Методи оцінки конкурентоспроможності товару: на основі відповідності споживчим вимогам; на основі показника «рейтинг товару»; на основі відповідності споживчим перевагам; на основі інтегрального показника конкурентоспроможності; на основі кластерного аналізу. Ціна споживання. Метод оцінювання конкурентоспроможності товару на основі кластерного аналізу. Багатокутник конкурентоспроможності.


Last modified: Monday, 11 October 2021, 10:08 PM