Тема 10. Ринок товарів і послуг

Поняття товарного ринку. Класифікація ринків. Ознака класифікації: за співвідношенням попиту і  пропозиції; за рівнем обмеження конкуренції;  за характером об’єктів товарного обміну; за  сферою виробництва;  за характером кінцевого використання товарів; за терміном використання товарів; за територіальним охопленням; за методами товарного обміну; за галузевою належністю об’єктів міжнародного товарного обміну;  за товарно-галузевою ознакою.

Елементи інфраструктури товарного ринку. Складові інфраструктури товарного ринку. Вплив елементів ринкової інфраструктури.

Ринкові механізми. Механізм конкуренції. Види конкуренції. Досконала і недосконала конкуренція. Цінова і нецінова конкуренція.

Споживацькі пріоритети різних груп споживачів. Класифікація споживачів: за станом купівельної спроможності; за здатністю адаптації до нових товарів; за стилем життя і мотивацією поведінки. Класифікація споживачів на основі соціологічних підходів.


Остання зміна: Wednesday 13 October 2021 08:50 AM