Тема 11. Формування попиту на ринку окремого товару.
Формування ринкового попиту на основі урахування інтересів суб’єктів ринку. Формування попиту і просування товару на ринок. Основні проблеми, що виникають у взаємовідносинах суб'єктів ринку.
Засоби формування ринкового попиту. Просування товару. Маркетингова комунікація. Головні цілі системи маркетингових комунікацій: формування попиту, стимулювання збуту. Підпорядковані цілі системи маркетингових комунікацій. Реклама. Класифікація реклами. Паблік-рилейшнз. Спонсорство. Пабліситі. Товарне пабліситі. Особистий продаж. Стимулювання збуту.
Фактори впливу на формування споживацького попиту. Теорія граничної корисності.
Внутрішні та зовнішні фактори мотивації. Вплив референтних груп і оформлення
товару. Сила групового впливу на споживацький вибір.