Тема 1. Маркетингові дослідження товарного ринку

Напрями комплексного дослідження товарного ринку. Маркетингові дослідження. Напрями маркетингових досліджень: макросередовище; мікросередовище; внутрішнє середовище підприємства. Кон’юнктурні дослідження. Етапи кон’юнктурних досліджень: поточне спостереження – збір, оброблення необхідної інформації; аналіз кон’юнктури; прогнозування кон’юнктури для прийняття відповідних управлінських рішень. Кон’юнктуроутворювальні фактори. Показники кон’юнктури. Показники матеріального виробництва. Показники попиту на товари. Послідовність вивчення конкуренції. Вивчення посередників. Алгоритм вибору постачальників.

Процес маркетингового дослідження товарного ринку. Етапи процесу маркетингового дослідження.


Zuletzt geändert: Wednesday, 13. October 2021, 08:59