Тема 2. Цільовий ринок товару і методика його вибору

Цільовий ринок і цільовий сегмент ринку. Сегментація. Цілі сегментації. Фактори сегментування споживчого ринку: географічні фактори; соціально-демографічні фактори; психографічні фактори. Сегментація промислового ринку. Цільовий сегмент ринку. Цільовий ринок.

Методика вибору цільового сегменту ринку. Методи сегментування. Метод побудови сітки сегментування для виділення базових ринків. Метод групувань. Метод багатомірного статистичного аналізу. Метод кластерного аналізу. Напрями оцінки сегментів. Критерії оцінювання привабливості сегмента. Стратегії маркетингу залежно від рівня сегментування ринку.



Última modificación: Wednesday, 13 de October de 2021, 09:03