Тема 5. Управління товарною номенклатурою.

Управління товарною номенклатурою передбачає її оптимальну модифікацію зі створенням нових і ліквідацією існуючих асортиментних груп. Методологічні підходи і методичні інструменти: SWOT-аналіз, GAP-аналіз, стратегічна модель     М. Портера, матриця БКГ, матриця McKinsey, матриця ADL/LC, сегментація ринку. Стратегії диверсифікації та інтеграції. Конкурентні стратегії за М. Портером. Стратегія лідерства у витратах. Стратегія диференціації товарів. Стратегія концентрації (сфокусована, спеціалізації).

Управління товарним асортиментом. Завдання асортиментної політики. Показники збуту - індикатор ефективності різних складових асортименту. АВС-аналіз товарного асортименту.

Управління на рівні товарної марки. Товарна марка. Товарний знак. Типи торгових марок: марка виробника; приватна марка, яка присвоюється торгівельними посередниками. Марочні стратегії. Фірмовий стиль. Елементи оформлення, які визначають фірмовий стиль. Бренд. Брендинг.


Last modified: Wednesday, 13 October 2021, 9:11 AM