Тема 10. Особистісно-психологічні фактори поведінки споживачів.

Сутність поведінки споживачів. Модель свідомості споживача. Дисциплінуючі матриці у вивченні поведінки споживачів. Визначення суті та моделі поведінки споживачів. Методологічні підходи до аналізу поведінки споживачів. Задоволення потреб споживача – головний орієнтир діяльності господарюючих суб’єктів. Фактори, що впливають на процес прийняття рішення споживачем. Принципи дослідження поведінки споживачів. пеціальні теорії мотивації. Теорія протилежних процесів. Теорія  підтримання оптимального рівня стимулювання. Гедоністичні мотивації. Бажання підтримання свободи діяльності. Мотивація, спрямована на зменшення ризику. Види споживчих ризиків. Чинники впливу на відчуття ризику. Спонукання до встановлення причинного зв’язку. Потреба. Ресурси споживачів. Знання споживачів.


Last modified: Wednesday, 13 October 2021, 9:41 AM