Тема 11. Чинники зовнішнього впливу на поведінку споживачів.
Чинники культурного
характеру. Концепція культури. Культура. Субкультура. Норми. Функціонування культури.
Цінності. Культурні цінності та споживча поведінка. Соціальні чинники.
Соціальна стратифікація і маркетинг. Обов’язки. Права. Соціальні очікування.
Інновації та їх види. Дифузійний процес. Теорія ролей. Харизматична мотивація.
Сім’я як центр закупівлі. Домашнє господарство, його життєвий цикл. Споживча
соціалізація. Інноваційна соціалізація споживачів. Глобалізація ринків. Аналіз,
демографія і
структура глобальних ринків. Сегментація міжнародних ринків.
Modifié le: Wednesday 13 October 2021, 09:42