Критерії оцінювання

Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.

 

Поточний контроль знань

Номер змістового модуля

Контрольне завдання

Кількість балів

Змістовий модуль 1

Лабораторна робота №1

5

Змістовий модуль 2

Лабораторна робота № 2

5

Змістовий модуль 3

Лабораторна робота № 3

5

Змістовий модуль 4

Лабораторна робота № 4

5

Лабораторна робота № 5

5

Тестування 1

5

Змістовий модуль 5

Лабораторна робота № 6

5

Змістовий модуль 6

Лабораторна робота № 7

5

Змістовий модуль 7

Лабораторна робота № 8

5

Лабораторна робота № 9

5

Змістовий модуль 8

Лабораторна робота № 10

5

Тестування 2

5

Разом

60

Підсумковий контроль

Виконання ІКР

20

Підсумкове теоретичне завдання: тестування у системі Moodle

10

Підсумкове практичне завдання: виконання практичного завдання

10

Разом

40

 

Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: самостійність та правильність виконання; повнота відповіді; наявність  ілюстративних матеріалів тощо.

 

За вірно виконану лабораторну роботу студент може отримати максимум 5 балів (3 бали за практичні навички та 2 бали за теоретичні знання). Практичні навички студента оцінюються таким чином:

1 бал – лабораторну роботу виконано з помилками;

2 бали - лабораторну роботу виконано з незначними помилками;

3 бали - лабораторну роботу виконано без помилок.

Теоретичні знання студента оцінюються у 2 бали, викладач задає два теоретичних питання (правильна відповідь на одне питання - 1 бал).

Тестування  оцінюється у 5 балів та складається з 10 тестових завдань. Кожне тестове запитання містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,5 бали.

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуальної контрольної роботи, складає 20 балів. Робота оцінюється таким чином:

20 балів – всі завдання роботи повністю виконані без помилок;

18-19 балів – всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

16-17 балів – одне з завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

14-15 балів – два завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

12-13 балів – три завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

10-11 балів – чотири завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

8-9 балів – три  завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;

6-7 балів – чотири завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;

1-5 бали – п’ять  завдань роботи не виконано, інші виконано з помилками;

0 балів –  ІКР не виконано.

Підсумкове теоретичне завдання: тестування у системі Moodle складається із 20 теоретичних тестових питань. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали тож всього за підсумковий тест можна отримати до 10 балів.

Підсумкове практичне завдання: виконання практичного завдання подібне тим, які було розглянуто на лабораторних заняттях, оцінюються таким чином:

1 - 5 балів – завдання виконано не повністю з помилками;

6 - 9 балів – завдання виконано не повністю з незначними помилками та зауваженнями;

10 балів – завдання виконано без помилок.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою    університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

 

 

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Modifié le: Sunday 20 February 2022, 20:48