Критерії оцінювання
Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.
Поточний контроль знань |
||
Номер змістового модуля |
Контрольне завдання |
Кількість балів |
Змістовий модуль 1 |
Лабораторна робота №1 |
5 |
Змістовий модуль 2 |
Лабораторна робота № 2 |
5 |
Змістовий модуль 3 |
Лабораторна робота № 3 |
5 |
Змістовий модуль 4 |
Лабораторна робота № 4 |
5 |
Лабораторна робота № 5 |
5 |
|
Тестування 1 |
5 |
|
Змістовий модуль 5 |
Лабораторна робота № 6 |
5 |
Змістовий модуль 6 |
Лабораторна робота № 7 |
5 |
Змістовий модуль 7 |
Лабораторна робота № 8 |
5 |
Лабораторна робота № 9 |
5 |
|
Змістовий модуль 8 |
Лабораторна робота № 10 |
5 |
Тестування 2 |
5 |
|
Разом |
60 |
|
Підсумковий контроль |
||
Виконання ІКР |
20 |
|
Підсумкове теоретичне завдання: тестування у системі Moodle |
10 |
|
Підсумкове практичне завдання: виконання практичного завдання |
10 |
|
Разом |
40 |
Виконана лабораторна робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючи такі критерії: самостійність та правильність виконання; повнота відповіді; наявність ілюстративних матеріалів тощо.
За вірно виконану лабораторну роботу студент може отримати максимум 5 балів (3 бали за практичні навички та 2 бали за теоретичні знання). Практичні навички студента оцінюються таким чином:
1 бал – лабораторну роботу виконано з помилками;
2 бали - лабораторну роботу виконано з незначними помилками;
3 бали - лабораторну роботу виконано без помилок.
Теоретичні знання студента оцінюються у 2 бали, викладач задає два теоретичних питання (правильна відповідь на одне питання - 1 бал).
Тестування оцінюється у 5 балів та складається з 10 тестових завдань. Кожне тестове запитання містить 4 відповіді, одна з яких є правильною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 0,5 бали.
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуальної контрольної роботи, складає 20 балів. Робота оцінюється таким чином:
20 балів – всі завдання роботи повністю виконані без помилок;
18-19 балів – всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
16-17 балів – одне з завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
14-15 балів – два завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
12-13 балів – три завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
10-11 балів – чотири завдання роботи не виконано, інші виконано повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
8-9 балів – три завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;
6-7 балів – чотири завдання роботи не виконано, інші виконано з помилками;
1-5 бали – п’ять завдань роботи не виконано, інші виконано з помилками;
0 балів – ІКР не виконано.
Підсумкове теоретичне завдання: тестування у системі Moodle складається із 20 теоретичних тестових питань. Правильна відповідь оцінюється у 0,5 бали тож всього за підсумковий тест можна отримати до 10 балів.
Підсумкове практичне завдання: виконання практичного завдання подібне тим, які було розглянуто на лабораторних заняттях, оцінюються таким чином:
1 - 5 балів – завдання виконано не повністю з помилками;
6 - 9 балів – завдання виконано не повністю з незначними помилками та зауваженнями;
10 балів – завдання виконано без помилок.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно)
|
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |