Система накопичення балів
Укладач: Масюк Олег Петрович, доцент, кандидат філософськихнаук
Факультет: соціології та управління
Кафедра: соціальної філософії та управління
Критерії оцінювання теоретичного завдання:
5-4 бали – чітка повна змістовна відповідь на питання, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, вміння орієнтуватись в організації соціального партнерства;
3-2 бали – поверховий виклад матеріалу; оперування теоретичними джерелами в галузі організації збалансованих та рівноправних відносин у різних соціальних групах та суспільстві в цілому;
1 бал – змістовне доповнення.
Критерії оцінювання практичного завдання:
10-8 балів – повна змістовна відповідь на всі завдання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності в сфері соціального партнерства;
7-4 бала – авторська позиція заявлена, але повністю не розкрита, відповідь ґрунтується на знанні основних джерел з соціального партнерства та трудових переговорів, але без логічного та послідовного викладення матеріалу;
3-1 бал – поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел з соціального партнерства.
Підсумкові контрольні заходи:
Підсумковий контроль проводиться по закінченні курсу з метою оцінювання результатів його вивчення на завершальному етапі. Підсумковий контроль проходить у формі заліку. За результатами заліку здобувач вищої освіти може отримати 40 балів. З них 20 балів – за результатами відповіді на питання, 20 балів – за презентацію аналізу переговорних стратегій та тактик у партнерстві. У цілому, студент може отримати 100 балів.
Критерії оцінювання відповіді на заліку:
20-18 балів – повна змістовна відповідь на всі запитання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності у стані розвитку соціального партнерства в нашій країні та напрямків його оптимізації;
17-15 балів – повна змістовна відповідь на два завдання, в одному завданні є помилки в оперуванні ідеями партнерства на загальносуспільному рівні;
11-14 балів – неповні відповіді на всі питання білету, вільна орієнтація в функціонуванні інституту соціального партнерства, помилки в розумінні моделей його впровадження;
10-13 балів – неповні відповіді на два питання білету, обмежена орієнтація в положеннях соціального партнерства, помилки в розумінні моделей його впровадження;
6-9 балів – часткові відповіді на питання білету, висвітлення базових понять соціального партнерства;
1 - 5 балів – короткі поверхові відповіді на окремі питання білету, нечіткі та помилкові визначення понять зі сфери партнерської взаємодії.
Критерії оцінювання індивідуального завдання:
20-18 балів – підготовлена рецензія демонструє високий рівень володіння гарвардським підходом з організації та проведення переговорів, розуміння відмінності у формуванні домовленостей по позиціям та по інтересам, а також цілісне бачення сучасного світу домовленостей про партнерство;
17-15 балів – підготовлена рецензія демонструє високий рівень розуміння зазначеного підходу організації та проведенні переговорів, а також достатню глибину аналізу можливості реалізації партнерства на основі соціального діалогу;
11-14 балів – підготовлена рецензія демонструє середній рівень розуміння значення домовленості у сфері соціального партнерства, логічна послідовність викладення вказаного підходу до переговорів деколи порушується;
10-13 балів – підготовлена рецензія неповно розкриває зміст та структуру переговорного процесу як основи партнерства, використовуються окремі складові гарвардського підходу, логічна послідовність викладу матеріалу рецензії деколи порушується;
6-9 балів – підготовлена рецензія носить незавершений характер, окремі елементи гарвардської моделі переговорів описуються ізольовано та фрагментарно, логічна послідовність викладу матеріалу рецензії є нечіткою;
1-5 балів – підготовлений матеріал має фрагментарний характер, відтворюються окремі складові переговорного процесу.