Методичне забезпечення підсумкового контролю.
МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ
Критерії оцінювання відповідей на ЗАЛІКУ
Відповідь на ЗАЛІКУ складається з проходження підсумкових тестів і усної співбесіди.
Відповідь на підсумкові тести в MOODLE оцінюється максимально в 20 балів. У вас є лише 1 спроба. Проходження тестів обмежене в часі.
Екзаменаційний білет складається з 2 завдань. Питання оцінюються в 10 балів кожне:
15-20 балів – знання і розуміння програмного матеріалу в повному обсязі; послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад матеріалу; самостійне, впевнене і правильне застосування знань; вміле формулювання висновків і узагальнень; вміле оцінювання та інтерпретація історичних даних;
14–11 балів – знання і розуміння програмного матеріалу в повному обсязі; послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад матеріалу; самостійне, впевнене і правильне застосування знань; вміле формулювання висновків і узагальнень; вміле оцінювання та інтерпретація історичних даних; допущення окремих несуттєвих помилок;
10–6 бали – знання і розуміння тільки основного програмного матеріалу в обсязі, який дозволяє застосувати наступний програмний матеріал; спрощений виклад матеріалу; усвідомлення окремих зв'язків у навчальному матеріалі; пояснення основних закономірностей та характеристика основних зв'язків в історичному процесі; застосування окремих знань в конкретних умовах самостійно чи при допомозі викладача; допущення окремих суттєвих помилок;
5–1 бал – поверхове знання і розуміння основного програмного матеріалу; непослідовний виклад матеріалу з допущенням суттєвих помилок; невміння робити узагальнення та висновки.
Максимальна кількість балів за відповідь на питання – 20 балів.
На ЗАЛІКУ можна отримати максимально 40 балів
1. Аналіз шкільних підручників з «Історії УРСР» радянської доби.
2. Марксистсько-ленінська концепція історичного розвитку.
3. Цілі навчання історії в радянській школі.
4. Зміст та концепція курсу «Історії УРСР».
5. Шкільна історична освіта в Україні в період перебудови.
6. "Каральна педагогіка" в радянській системі шкільної освіти.
7. Виховання "строителя коммунизма" (на прикладі шкільного курсу навчання історії в радянській школі).
8. Який спадок радянської системи виховання та навчання намагається виправити реформа НУШ? Ваш рецепт вирішення проблем.
9. Офіційні російські теорії про минуле українського народу.