Методичне забезпечення підсумкового контролю.

МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ

Критерії оцінювання відповідей на ЗАЛІКУ

Відповідь на ЗАЛІКУ складається з проходження підсумкових тестів і усної співбесіди.

Відповідь на підсумкові тести в  MOODLE оцінюється максимально в 20 балів. У вас є лише 1 спроба. Проходження тестів обмежене в часі.  

Екзаменаційний білет складається з  2 завдань. Питання оцінюються в 10 балів кожне:

15-20 балів – знання і розуміння програмного матеріалу в повному обсязі; послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад матеріалу; самостійне, впевнене і правильне застосування знань; вміле формулювання висновків і узагальнень; вміле оцінювання та інтерпретація історичних даних;

14–11 балів – знання і розуміння програмного матеріалу в повному обсязі; послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад матеріалу; самостійне, впевнене і правильне застосування знань; вміле формулювання висновків і узагальнень; вміле оцінювання та інтерпретація історичних даних; допущення окремих несуттєвих помилок;

10–6 бали – знання і розуміння тільки основного програмного матеріалу в обсязі, який дозволяє застосувати наступний програмний матеріал; спрощений виклад матеріалу; усвідомлення окремих зв'язків у навчальному матеріалі; пояснення основних закономірностей та характеристика основних зв'язків в історичному процесі; застосування окремих знань в конкретних умовах самостійно чи при допомозі викладача; допущення окремих суттєвих помилок;

5–1 бал – поверхове знання і розуміння основного програмного матеріалу; непослідовний виклад матеріалу з допущенням суттєвих помилок; невміння робити узагальнення та висновки.

Максимальна кількість балів за відповідь на питання – 20 балів.

На ЗАЛІКУ можна отримати максимально 40 балів

ПЕРЕЛІК  ПИТАНЬ НА СПІВБЕСІДУ на 2023-2024 навчальний рік

1.  Аналіз шкільних підручників з «Історії УРСР» радянської доби.
2.  Марксистсько-ленінська концепція історичного розвитку.
3. Цілі навчання історії в радянській школі.
4.  Зміст та концепція курсу «Історії УРСР».
5.  Шкільна історична освіта в Україні в період перебудови.
6. "Каральна педагогіка" в радянській системі шкільної освіти.

7. Виховання "строителя коммунизма" (на прикладі шкільного курсу навчання історії в радянській школі). 

8. Який спадок радянської системи виховання та навчання намагається виправити реформа НУШ? Ваш рецепт вирішення проблем.

9.   Офіційні російські теорії про минуле українського народу.


Ultime modifiche: Monday, 26 December 2022, 12:40