Система накопичення балів з курсу

Система накопичення балів з курсу

«Антиукраїнський характер шкільної освіти в ОРДЛО та окупованому Криму»

Дисципліна «Антиукраїнський характер шкільної історичної освіти в ОРДЛО та окупованому Криму» розбита на 4 змістових модулів. За виконані теоретичні і практичні завдання студент отримує бальні оцінки, які сумуються і складають загальну оцінку за поточний контроль. Одержання студентом мінімальної бальної оцінки за кожну з атестацій є обов’язковою умовою його допуску до заліку з дисципліни.

Види поточного і рубіжного контролю:

–     розвязання проблемних завдань на семінарських заняттях;

–     теоретичні завдання - тести на платформі Moodle;

–     залік.

Поточний контроль передбачає:

Семінарські заняття, на яких відбувається розв’язання аналітичних завдань відбуваються у відповідні аудиторні години. Під час роботи на семінарі студент може отримати максимум 8 балів. Критерії оцінювання роботи: а) Послідовний виклад матеріалу з висновками в кінці відповіді, знання фактичного матеріалу, володіння понятійним апаратом, уміння творчо розв’язувати завдання – 8 балів; б) послідовний виклад матеріалу, знання фактичного матеріалу, володіння категоріальним апаратом, допускається 1-2 неточності у використанні понятійного матеріалу – 7-5 бали, в) зміст матеріалу викладено частково, з недотриманням в окремих випадках послідовності, студент частково володіє знаннями фактичного матеріалу, при поясненні понять допущено помилки, суть питання в основному розкрита, не зважаючи на зазначені вище упущення – 4-1 бали. Доповнення та участь у дискусії на семінарському занятті оцінюється у 1–2 бали.

Контрольні теоретичні завдання-тести 6-ти змістових модулів розташовані у системі Moodle. Після кожного змістовного модуля потрібно пройти тести (з обранням однієї правильної відповіді). Кожна правильна відповідь оцінюється в 0,83 бали (тип питання: багатоваріантне). За умови виконання всіх контрольних теоретичних завдань за 4 модулі , студент може набрати максимум 20 балів.

 

Вид поточного контролю

Бали

Відповіді на семінарських заняттях

№1-6

5х8=40

Контрольний захід (тести) № 1-4

4х5=20

Разом

60

Студенти, які перебувають на окупованих територіях, за кордоном чи мають індивідуальний графік, й не змогли відвідувати семінарські заняття, студенти які не набрали 35 балів зможуть отримати допуск до екзамену. Для отримання допуску студентам потрібно: освоїти програму дисципліни; пройти контрольні заходи (тести №1-4 - максимум 20 балів) та додаткові тести (А, В - максимум 10 балів); підготувати письмову відповідь на ЗАВДАННЯ 1-6 (максимум 5 балів за одне виконане завдання). Результати оцінювання будуть відображені в журналі курсу в системі MOODLE. Після набору 35 балів студент отримує допуск до заліку. 

Підсумковий семестровий контроль (залік). Складається з двох частин:

а) Теоретичне завдання-тести – відповіді на заліку в он-лайн форматі (20 балів),

б) Практичні завдання - розв’язання практичних завдань (2 завдання по 10 балів) (20 балів)

Під час заліку студент може отримати до 40 балів.

1) Теоретичне завдання – виконання тесту на платформі Moodle. Тест містить 40 питань закритого типу (багатоваріантне питання). Із варіантів студенту слід обрати один. Кожне питання оцінюється у 0,5 бали. Можна набрати 20 балів.

2) Практичне завдання – розв’язання практичних завдань – 20 балів

 

Бали

Критерії оцінювання практичного завдання

 

10

Самостійно розв’язане практичне завдання; ґрунтовне знайомство з фаховою літературою. Відповідь відзначається логічною побудовою, переконливістю аргументів, вдалим використанням професійною термінологією, лексичним розмаїттям, чіткістю висновків. Сформованість навичок та умінь аналізувати, порівнювати, надавати оцінку історичним подіям і явищам.

 

9-8

Самостійно розв’язане практичне завдання. Не всі аспекти отримали ретельного висвітлення, проте висловлені думки відзначаються оригінальністю та аргументованістю. Сформованість навичок та умінь аналізувати, порівнювати, надавати оцінку історичним подіям і явищам.

 

7-6

Продемонстровано знання фахової літератури та володіння термінологією. В аналітичній частині певні аспекти висвітлені не достатньо переконливо, проте допущені помилки фактологічного плану.

 

5-3

Продемонстровано володіння професійною лексикою. Матеріал викладено послідовно, висновки чіткі. Аналітична частина відповіді не збалансована, відсутня аргументація.

2-1

Відповідь побудована з окремих, не пов’язаних між собою речень, лексика дуже бідна. Викладення головних положень виявляє відсутність базових знань з предмету


.

 

Студентові зараховується вивчення курсу «Антиукраїнський характер шкільної історичної освіти в ОРДЛО та окупованому Криму» за умови, що за результатами поточного і підсумкового семестрового контролю він отримав із 100 можливих балів 60 і більше. Якщо за результатами поточного і підсумкового семестрового контролю студент отримав менше 60 балів, то вивчення курсу «Антиукраїнський характер шкільної історичної освіти в ОРДЛО та окупованому Криму» йому не зараховується й розглядається як академічна заборгованість.

 

Політика оцінювання

Максимальна кількість балів

100

100%

Залік

40

40%

Робота на семінарах (доповіді та доповнення, участь в дискусіях, дебати тощо), поточний контроль

60

60%

Мінімальна кількість балів для допуску до заліку (робота на семінарах, поточний контроль)

35

 

 

 

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

 

шкалою ECTS

 

За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

 

 

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

 

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Last modified: Sunday, 6 August 2023, 6:33 PM