Критерії оцінювання відповідей на заліку
Критерії оцінювання відповідей на заліку
Критерії оцінювання відповідей
Екзаменаційний білет складається з завдань 2 рівнів складності:
1-й рівень – тестові завдання оцінюються у 10 балів (виконуються в системі MOODLE)
2-й рівень –2 завдання на діагностування сформованих навичок та умінь аналізувати, порівнювати, надавати оцінку історичним подіям і явищам, оцінюється у 15 балів кожне:
15 балів – знання і розуміння програмного матеріалу в повному обсязі; послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад матеріалу; самостійне, впевнене і правильне застосування знань; вміле формулювання висновків і узагальнень; вміле оцінювання та інтерпретація історичних даних;
14–11 балів – знання і розуміння програмного матеріалу в повному обсязі; послідовний, логічний, обґрунтований, безпомилковий виклад матеріалу; самостійне, впевнене і правильне застосування знань; вміле формулювання висновків і узагальнень; вміле оцінювання та інтерпретація історичних даних; допущення окремих несуттєвих помилок;
10–6 бали – знання і розуміння тільки основного програмного матеріалу в обсязі, який дозволяє застосувати наступний програмний матеріал; спрощений виклад матеріалу; усвідомлення окремих зв'язків у навчальному матеріалі; пояснення основних закономірностей та характеристика основних зв'язків в історичному процесі; застосування окремих знань в конкретних умовах самостійно чи при допомозі викладача; допущення окремих суттєвих помилок;
5–1 бал – поверхове знання і розуміння основного програмного матеріалу; непослідовний виклад матеріалу з допущенням суттєвих помилок; невміння робити узагальнення та висновки.
Максимальна кількість балів – 40 балів.