Система накопичення балів
7. Види і зміст поточних контрольних заходів *
№ змістового модуля |
Вид поточного контрольного заходу |
Зміст поточного контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Теоретичне завдання – тестування |
Питання для підготовки: Історія і сьогодення використання арт-терапевтичних технологій в логопедичній практиці. |
Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів. |
5 |
Практичне завдання – Проаналізувати основні поняття та особливості застосування арт-терапевтичних технологій в логопедичній роботі |
Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела. |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.) |
7 |
|
Усього за ЗМ 1 контр. заходів |
2 |
|
|
12 |
2 |
|
|
… |
|
Усього за ЗМ 2 контр. заходів |
Теоретичне завдання – тестування
|
Питання для підготовки: Арт-терапевтичні технології в роботі із особами із мовленнєвими порушеннями |
Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів. |
5 |
Практичне завдання – підготувати презентації згідно теми |
Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.) |
7 |
|
3 |
|
|
… |
12 |
Усього за ЗМ 3 контр. заходів |
Теоретичне завдання – тестування
|
Питання для підготовки: Функції та діагностичний потенціал арт-терапії |
Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів. |
5 |
Практичне завдання: підготувати презентації згідно теми |
Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.) |
7 |
|
4 |
|
|
… |
12 |
Усього за ЗМ 4 контр. заходів |
Теоретичне завдання – тестування
|
Питання для підготовки: Музикотерапія в логопедичній практиці |
Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів. |
5 |
Практичне завдання – підготувати логопедичне заняття із елементами музикотерапії |
Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.) |
5 |
|
5 |
|
|
… |
10 |
Усього за ЗМ 5 контр. заходів |
Теоретичне завдання – тестування
|
Питання для підготовки: Малюнкова терапія в логопедичній практиці |
Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів. |
5 |
Практичне завдання – підготувати логопедичне заняття із елементами малюнкової терапії |
Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела |
Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.) |
9 |
|
Усього за змістові модулі контр. заходів |
8 |
|
|
60 |
8. Підсумковий семестровий контроль**
Форма |
Види підсумкових контрольних заходів |
Зміст підсумкового контрольного заходу |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
Екзамен
|
Теоретичне завдання |
Питання для підготовки: Введення в теорію арт-терапевтичних технологій: ключові поняття. Особливості арт-терапевтичних технологій. Історія виникнення арт-терапії. Сфери застосування арт-терапевтичних технологій. Сучасні арт-терапевтичні школи. Завдання і методи арт-терапії. Концепції та форми арт-терапевтичної роботи. Галузі застосування арт-терапевтичних технологій. Умови ефективності застосування арт-терапевтичних технологій в логопедичній практиці. Функції арт-терапії: діагностична, комунікативна, регуляторна, когнітивна, корекційна, розвивальна. Діагностичний потенціал арт-терапевтичних технологій. Фактори ефективності арт-терапії. Терапевтичний потенціал арт-терапії. Корекційні можливості арт-терапії. Поняття музикотерапії. Історія та сьогодення використання музикотерапії в логопедичній роботі. Лікувальний та корекційно-розвитковий вплив музики. Розвиток дихання, голосу, мовлення за допомогою музикотерапії. Особливості роботи із музичними інструментами. Сфера застосування музикотерапії. Поняття малюнкової терапії. Історія та сьогодення використання малюнкової терапії в логопедичній роботі. Алгоритм застосування малюнкової терапії в логопедичній практиці. |
Тестування передбачає надання відповідей на 20 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 1 бал |
20 |
Практичне завдання |
Практичне завдання виконується до екзамену та передбачає такі елементи: 1. Стисла характеристика мовленнєвого порушення. 2. Конспект заняття (обов’язково деталізувати мету і завдання заняття, сформулювати висновки). 3. Література (надати перелік використаних джерел, оформлений відповідно чинних вимог). 4. Додатки (дидактичні матеріали).
|
Максимальна кількість балів – 20, які нараховуються за виконання таких частин роботи: Стисла характеристика мовленнєвого порушення – 3 б.; Опис мети та змісту логоритмічного заняття з посиланнями на літературу: мета, завдання, зміст, форми та методи, етапи – 4 б.; Проведення та опис заняття: виділення проблемних аспектів мовленнєвого розвитку, які потребували корекції у процесі заняття – 4 б.; висновки, література, додатки, оформлені відповідно до вимог – 4 б.; Фото заняття – 2 б.; презентація заняття – 3 б |
20 |
|
Усього за підсумковий семестровий контроль |
|
40 |