Система накопичення балів

7.     Види і зміст поточних контрольних заходів *

№ змістового модуля

Вид поточного контрольного заходу

Зміст поточного контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

1

Теоретичне завдання –

тестування

Питання для підготовки:

Історія і сьогодення використання арт-терапевтичних технологій в логопедичній практиці.

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

5

Практичне завдання –

Проаналізувати основні поняття та особливості застосування арт-терапевтичних технологій в логопедичній роботі

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела.

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

7

Усього за ЗМ 1

контр.

заходів

2

 

 

12

2

 

 

 

 

 

Усього за ЗМ 2

контр.

заходів

 

Теоретичне завдання – тестування

 

 

Питання для підготовки:

Арт-терапевтичні технології  в роботі із особами із мовленнєвими порушеннями

 

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

 

 

5

Практичне завдання – підготувати презентації

 згідно теми

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

7

3

 

 

12

 

 

Усього за ЗМ 3

контр.

заходів

 

Теоретичне завдання – тестування

 

 

Питання для підготовки: Функції та діагностичний потенціал арт-терапії

 

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

 

 

5

Практичне завдання:

підготувати презентації

 згідно теми

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

7

4

 

 

12

 

 

Усього за ЗМ 4

контр.

заходів

 

Теоретичне завдання – тестування

 

 

Питання для підготовки:

Музикотерапія в логопедичній практиці

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

 

 

5

Практичне завдання –

підготувати логопедичне заняття із елементами музикотерапії

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

5

5

 

 

10

 

 

Усього за ЗМ 5

контр.

заходів

 

Теоретичне завдання – тестування

 

 

Питання для підготовки:

 Малюнкова терапія в логопедичній практиці

Тестування передбачає надання відповідей на 10 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 0,5 балів.

 

 

5

Практичне завдання –

підготувати логопедичне заняття із елементами малюнкової терапії

Вимоги до виконання та оформлення: авторський текст обсягом до 4-5 тис. знаків з пробілами. Текст виконаного завдання надсилається на відповідну сторінку у Moodle . Обов’язково – посилання на використані джерела

Максимальна кількість балів нараховується за такими критеріями: - своєчасність виконання (1 б.); - повнота розкриття теми, дотримання логіки викладу матеріалу (1 б.); - творчий підхід до розкриття теми(1 б.). - володіння термінологією, використання інноваційного досвіду (2 б.)

9

Усього за змістові модулі контр.

заходів

8

 

 

60

 

 

 

 

 

8.    Підсумковий семестровий контроль**

Форма

Види підсумкових контрольних заходів

Зміст підсумкового контрольного заходу

Критерії оцінювання

Усього балів

1

2

3

4

5

 

Екзамен

 

 

Теоретичне завдання

Питання для підготовки:

Введення в теорію арт-терапевтичних технологій: ключові поняття. Особливості арт-терапевтичних технологій. Історія виникнення арт-терапії. Сфери застосування арт-терапевтичних технологій.

Сучасні арт-терапевтичні школи. Завдання і методи арт-терапії. Концепції та форми арт-терапевтичної роботи. Галузі застосування арт-терапевтичних технологій. Умови ефективності застосування арт-терапевтичних технологій в логопедичній практиці.

Функції арт-терапії: діагностична, комунікативна, регуляторна, когнітивна, корекційна, розвивальна. Діагностичний потенціал арт-терапевтичних технологій. Фактори ефективності арт-терапії. Терапевтичний потенціал арт-терапії. Корекційні можливості арт-терапії.

Поняття музикотерапії. Історія та сьогодення використання музикотерапії в логопедичній роботі. Лікувальний та корекційно-розвитковий вплив музики. Розвиток дихання, голосу, мовлення за допомогою музикотерапії. Особливості роботи із музичними інструментами. Сфера застосування музикотерапії.

Поняття малюнкової терапії. Історія та сьогодення використання малюнкової терапії в логопедичній роботі. Алгоритм застосування малюнкової терапії в логопедичній практиці.

Тестування передбачає надання відповідей на 20 запитань. Кожна правильна відповідь оцінюється у 1 бал

20

Практичне завдання

Практичне завдання виконується до екзамену та передбачає такі елементи:

1. Стисла характеристика мовленнєвого порушення.

2. Конспект заняття (обов’язково деталізувати мету і завдання заняття, сформулювати висновки).

3. Література (надати перелік використаних джерел, оформлений відповідно чинних вимог).

4. Додатки (дидактичні матеріали).

 

Максимальна кількість балів – 20, які нараховуються за виконання таких частин роботи: Стисла характеристика мовленнєвого порушення – 3 б.; Опис мети та змісту логоритмічного заняття з посиланнями на літературу: мета, завдання, зміст, форми та методи, етапи – 4 б.; Проведення та опис заняття: виділення проблемних аспектів мовленнєвого розвитку, які потребували корекції у процесі заняття – 4 б.; висновки, література, додатки, оформлені відповідно до вимог – 4 б.; Фото заняття – 2 б.; презентація заняття – 3 б

20

Усього за підсумковий  семестровий контроль

 

40


Остання зміна: Monday 13 February 2023 21:27 PM