Рекомендовані джерела

Змістовий модуль 1

Навчальні підручники, посібники:

1.     Васильченко Л. В. Управлінська культура і компетентність керівника. Харків : Основа, 2007. Вип. 3 (51). 176 с.

2.     Галузяк В. М., Холковська І. Л. Педагогічна діагностика : курс лекцій. Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2015. 155 с.

3.     Комінко С. Б., Кучер Г. В. Кращі методи психодіагностики : навч. посіб. Тернопіль : Карт-бланш, 2005. 406 с.

4.     Пшенична О. С. Діагностика готовності майбутніх фахівців з менеджменту організацій до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності : наук.-метод. видання / за наук. ред. Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2011. 140 с.

5.     Технології роботи організаційних психологів : навч. посібник / за наук. ред. Л. М. Карамушки. Київ : Фірма «ІНКОС», 2005. 366 с.

6.     Тушева В. В. Основи наукових досліджень : навч. посібник. Харків : «Федорко», 2014. 408 с.

Монографії:

1.     Кокун О. М. Психологія  професійного становлення  сучасного  фахівця: монографія. Київ : ДП «Інформ.-аналіт. Агенство», 2012. 200 с.

Статті в наукових виданнях:

1.     Svchenko L. A., Svchenko K. Yu., Marchenko A. A., Pylnik R. A. Innovative Technolologies of Pedagogical Diagnostics as a Means of Improving the Quality of Future of Specialists’ Education. Revista ESPACIOS. 2018. Vol. 39. 8 p.

2.     Ruzieva K. E. Functions and Principles of Measurements in Pedagogical Diagnostics. Austrian Journal of Technical and Natural Sciences. 2020. №3-4. P. 52–54.

3.     Радул В. Цінність та системність у педагогічному дослідженні. Рідна школа. 2014. №6. С. 12–14.

4.     Ковальчук В. А. Становлення системного підходу дослідження педагогічних об’єктів та явищ. Дослідницький компонент у діяльності загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних закладів освіти: ретроспектива і перспектива : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Київ, 21 листопада 2013 року) Київ : Інститут обдарованої дитини, 2013. С. 32–38.

 

Змістовий модуль 2

Навчальні підручники, посібники:

1.     Crocker L., Algina J. Introduction to Classical and Modern Test Theory. New-York : Cengage Learning, 2006. 527 p.

2.     Авраменко О. В., Павличенко Г. Ю., Паращук С. Д. Статистичні методи в освітніх вимірюваннях : навч.-метод. посіб. Кіровоград : Лисенко В. Ф., 2012. 120 с.

3.     Андронатій П. І., Котяк В. В. Комп’ютерні технології в освітніх вимірюваннях : навч.-метод. посіб. Кіровоград : Лисенко В. Ф., 2012. 144 с.

4.     Булах І. Є., Мруга М. Р. Створюємо якісний тест : навч. посіб. Київ : Майстер-Клас, 2006. 160 с.

5.     Кухар Л. О., Сергієнко В. П. Конструювання тестів : курс лекцій. Луцьк, 2010. 182 с.

6.     Фетісов В. С. Комп’ютерні технології в тестуванні : навч.-метод. посіб. Ніжин : Видавець ПП Лисенко М.М., 2011. 140 с.

Дисертація:

1.     Дудко А. Ф. Комп’ютерно орієнтована методика оцінювання якості тестів з вищої математики викладачами закладів вищої освіти : дис. … канд. пед. наук : 13.00.10. Київ, 2019. 293 с.

Статті в наукових виданнях:

1.     Borboa D., Joseph M., Spake D., Yazdanparast A. Perceptions and Use of Learning Management System Tools and other Technologies in Higher Education: A Preliminary Analysis. Journal of Learning in Higher Education. 2017. Vol. 10. Is. 2. P. 17–23.

2.     Крівцов В., Крівцов В. Дистракторний аналіз тестових завдань як засіб підвищення їхньої якості в технічних закладах вищої освіти. Нова педагогічна думка. 2021. Т. 105. № 1.С. 35–42.

3.     Кухаренко В. М., Перхун Л. П., Товмаченко Н. М. Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1. Статистика України. 2018. № 3. С. 40-48.

4.     Кухаренко В. М., Перхун Л. П., Товмаченко Н. М. Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 2. Статистика України. 2018. № 4. С. 72-79.

 

Змістовий модуль 3

Навчальні підручники, посібники:

1.     Гончаренко С. У. Педагогічні дослідження : методологічні поради молодим науковцям. Вінниця : ДОВ Вінниця, 2008. 278 с.

2.     Новосад В. П., Селіверстов Р. Г. Методологія експертного оцінювання: конспект лекцій. Київ : НАДУ, 2008. 48 с.

3.     Петренко, Л. М. Педагогічна експертиза: технологія експертного оцінювання результатів навчальних досягнень учнів : навчально-методичний посібник. Харків : Видавнича група «Основа», 2007. 176 с.

4.     Руденко В. М. Математична статистика : навч. посіб. Київ : Центр учбової літератури, 2012. 304 с.

Монографія:

1.     Грабовецький Б. Є. Методи експертних оцінок: теорія, методологія, напрямки використання : монографія. Вінниця : ВНТУ, 2010. 171 с.

Статті в наукових виданнях:

1.     Бацуровська І. В. Особливості обчислення коефіцієнта компетентності експертної комісії Молодий вчений. 2017. № 7(47). С. 253–256.

2.     Докучаєва В. В. Експертиза як метод прогностичної оцінки в процесі створення інноваційних педагогічних систем. Вісник Дніпропетровського університету економіки та права імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і психологія». 2011. 1 (1). С. 27–32.

3.     Застело О. В. Аналіз методів визначення узгодженості думки групи експертів під час оцінювання рівня сформованості іншомовної комунікативної компетентності слухачів. Комп’ютер у школі та сім’ї. Київ. 2015. №8. С. 18–22.

4.     Лупаренко Л. А. Критерії та показники ефективності застосування електронних відкритих журнальних систем у науково-педагогічних дослідженнях. Інформаційні технології в освіті. 2018. № 1 (34). С. 89–117.

5.     Новосад В. П. Метод аналізу ієрархій як засіб обґрунтування управлінських рішень. Ефективність державного управління в контексті європейської інтеграції: Матеріали щоріч. наук.-практ. конф. (Львів, 23 січ. 2004). Львів, 2004. Ч. 1. С. 180-183.

6.     Пшенична О. С. Основні аспекти організації та проведення педагогічного експерименту в умовах вищого навчального закладу. Вісник Запорізького національного університету : збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2014. № 1 (22). С. 153–159.

 

Змістовий модуль 4

Навчальні підручники, посібники:

1.     Галузяк В. М., Холковська І. Л. Педагогічна діагностика : курс лекцій. Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2015. 155 с.

2.     Пшенична О. С. Діагностика готовності майбутніх фахівців з менеджменту організацій до застосування інформаційних технологій у професійній діяльності : наук.-метод. видання / за наук. ред. Г. В. Локарєва. Запоріжжя : ЗНУ, 2011. 140 с.

3.     Сисоєва С. О., Кристопчук Т. Є. Методологія науково-педагогічних досліджень : підручник. Рівне : Волинські обереги, 2013. 359 с.

Дисертації:

1.     Безкоровайна Л. В. Теоретичні і методичні засади професійної підготовки майбутніх фахівців з туризмознавства у вищіх навчальних закладах : дис. … д-ра пед. наук : 13.00.04. Запоріжжя, 2018. 713 с.

2.     Грінь Л. О. Педагогічні умови використання вокального мистецтва у професійній підготовці актора музично-драматичного театру : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Запоріжжя, 2013. 363 с.

3.     Гуркова Т. П. Підготовка вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти до реалізації діалогових форм навчання : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Запоріжжя, 2021. 458 с.

4.     Муращенко О. В. Підготовка вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти до інтегрованого навчання молодших школярів : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Запоріжжя, 2021. 323 с.

5.     Пшенична О. С. Підготовка майбутнього менеджера організацій до застосування інформаційних технологій у професійної діяльності : дис. … канд. пед. наук : 13.00.04. Запоріжжя, 2012. 366 с.

Статті в наукових виданнях:

1.     Грабовський П. П. Критерії, показники і рівні розвитку інформаційної компетентності вчителя природничо-математичних предметів. Інформаційні технології в освіті. 2015. № 24. С. 134–146.

2.     Пшенична О. С. Основні аспекти організації та проведення педагогічного експерименту в умовах вищого навчального закладу. Вісник Запорізького національного університету : збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2014. № 1 (22). С. 153–159.

 


Остання зміна: Tuesday 7 March 2023 13:06 PM