Перейти к основному содержанию
Боковая панель
Поиск курса
Закрыть
Поиск курса
Изменить данные поисковой строки
Русский (ru)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вход
3D графіка
Поиск курса
Закрыть
Поиск курса
Изменить данные поисковой строки
Открыть оглавление курса
Открыть боковую панель
Главная
Курсы
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра дизайну
3D графіка
Общее
Основний підручник
Основний підручник
Требуемые условия завершения
>>> Підручник Користувача BLENDER
<<<
Последнее изменение: воскресенье, 14 сентября 2025, 15:51
Предыдущий акт. элемент
Система накопичення балів
Следующий акт. элемент
WEB - посилання
Перейти на...
Перейти на...
Оголошення
Силабус
Система накопичення балів
WEB - посилання
Завдання 1 - Моделювання простих об’єктів у Blender (практика на прикладі пончика).
Завдання 2 - Створення складних поверхонь і текстурування (макет планети).
Завдання 3 - Візуалізація та панорамний рендеринг (360° зображення).
Періодичний контроль 1 (Поточний)
Завдання 4 - Анімація з використанням фізичних симуляцій (анімований прапор).
Завдання 5 - Анімація текстових об’єктів у Blender.
Періодичний контроль 2 (Поточний)
Самостійна робота - підготовка наукових матеріалів.
Питання до підготовки
Індивідуальне завдання (25б)
Підсумковий контроль (15б)
Форма здачі всіх завдань