Перейти до головного вмісту
Бокова панель
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
3D графіка
Course search
Закрити
Course search
Переключити введення пошуку
Відкритий покажчик курсу
Відкрити ящик блоків
Головна
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра дизайну
3D графіка
Загальне
Основний підручник
Основний підручник
Умови завершення
>>> Підручник Користувача BLENDER
<<<
Остання зміна: неділю 14 вересня 2025 15:51 PM
Попередня секція
Система накопичення балів
Наступна секція
WEB - посилання
Перейти до...
Перейти до...
Оголошення
Силабус
Система накопичення балів
WEB - посилання
Завдання 1 - Моделювання простих об’єктів у Blender (практика на прикладі пончика).
Завдання 2 - Створення складних поверхонь і текстурування (макет планети).
Завдання 3 - Візуалізація та панорамний рендеринг (360° зображення).
Періодичний контроль 1 (Поточний)
Завдання 4 - Анімація з використанням фізичних симуляцій (анімований прапор).
Завдання 5 - Анімація текстових об’єктів у Blender.
Періодичний контроль 2 (Поточний)
Самостійна робота - підготовка наукових матеріалів.
Питання до підготовки
Індивідуальне завдання (25б)
Підсумковий контроль (15б)
Форма здачі всіх завдань