Теми практичних занять

Змісовний модуль 1. Теоретичні і методологічні основи організаціїї ПР-кампанії.

 

Тема 1. ПР-кампанія як комплексний метод вирішення варіативних ПР-проблем. Поняття ПР-проблеми та стратегії її вирішення. Поняття і загальна характеристика ПР-кампанії: організаційний, технологічний комунікативний аспекти. Основні етапи ПР-кампанії. Кампанія зі зв’язків із громадськістю у контексті маркетингових комунікацій. ПР-кампанія та рекламні кампанії: спільне та відмінне.

Тема 2. Класифікація ПР-кампаній. Класифікації за сферою реалізації. Класифікації за метою. Класифікації за тривалістю. Класифікації за характером реагування на проблеми (реактивні та проактивні кампанії). Класифікації за цільовою громадськістю. Інші класифікатори. Особливості організації ПР-кампаній у різних галузях суспільного життя.

Тема 3. Аналітичний етап ПР-кампанії. Сутність, завдання та особливості аналітичного етапу. Фаза визначення проблеми (можливостей).  Фаза фокусних досліджень. Етап підготовки ПР-кампанії: основні напрями досліджень. SWOT-аналіз. Комунікаційний аудит. Види і методи досліджень. Спостереження. Соціологічне опитування. Інтерв’ю. Методика фокус-групи. контент-аналіз: сутність, завдання, технологія проведення. Фаза аналізу ситуації. Фаза характеристики і моделювання ситуації: від виявленої проблеми до планування кампанії.

Тема 4. Ситуаційний аналіз у ПР-кампанії. Метод ситуаційного аналізу у ПР-практиці. Загальний алгоритм технології ситуаційного аналізу. Етапи та стадії технології ситуаційного аналізу. Застосування методу ситуаційного аналізу у проактивній та реактивній діяльності. методи збору інформації та інструменти її опрацювання. Типові ситуаційні задачі.

Тема 5. Планування ПР-кампанії. Сутність, завдання та особливості етапу планування. Стратегічні, ситуативні та оперативні плани у практиці ПР-спеціаліста. Розробка стратегічного плану та визначення цілей ПР-кампанії. Формулювання цілей та типові стратегії при плануванні ПР-кампанії. Календарний план у роботі ПР-спеціалістів. Графік Гантта та PERT-діаграми. Планування зв’язків із цільовими групами громадськості. Бюджет ПР-кампанії. Основні витратні фактори ПР-кампанії. Медіапланування. Визначення «медіаплану» та базові поняття медіапланування. Формування єдиного плану ПР-кампанії.

Тема 6. Практична реалізація ПР-кампанії. Особливості етапу: цільові групи громадськості та методика вирішення ПР-проблеми. Комунікативна складова ПР-кампанії: типові моделі комунікації. Комунікаційні фактори ефективності ПР-кампанії. Спеціальні події у ПР-кампанії: завдання та класифікації. Принципи побудови ПР-заходів. Стандартизація прийняття рішення про включення заходу у ПР-кампанію. Технології створення та просування ПР-подій: чотири «Р» та дії після заходу.

Тема 7. Організація і проведення заходів у ПР-кампанії. Заходи для ЗМІ: презентації, церемонії відкриття, офіційні прийоми, виставки та експозиції, конференції та семінари. Спонсорські та благочинні заходи. Оригінальні спеціальні заходи. Заходи для внутрішньої громадськості. Спеціальні заходи для клієнтів та партнерів.

Тема 8. ПР-звернення як елемент ПР-кампанії. ПР-звернення: концепція, мета, упаковка. Жанрові різновиди ПР-текстів та їх основні характеристики. Побудова ПР-текстів та способи підвищення їх ефективності. Нестандартні ПР-технології як потужний ресурс кампанії зі зв’язків з громадськістю. Створення позитивного інформаційного простору.

Тема 9. Оцінка ефективності ПР-кампанії. Основні завдання та форми проведення етапу. Методики та критерії оцінювання ефективності ПР-кампанії. Структура звіту про результати ПР-кампанії.

Остання зміна: Wednesday 18 September 2024 10:08 AM