Теми семінарських занять

Змістовний модуль 2. Організація та проведення ПР-кампаній у видах діяльності.

 

Тема 1. PR-креатив як технологія та основа успішної комунікації. Нестандартні підходи до організації ПР-кампанії. Найуспішніші ПР-кампанії початку ХХІ ст.. ПР і рекламні фестивалі: огляд переможців Cannes Lions у номінації PR.

Тема 2. Організація ПР-кампаній у соціальній галузі. Соціальні технології у ПР-кампанії. Спонсоринг та благодійність у соціальній галузі. Особливості організації ПР-кампанії для некомерційної організації. Етапи організації соціальної кампанії. Визначення цільових груп громадськості та принципів роботи із ними. Психологія соціальних ПР-кампаній.

Тема 3. Екологічна ПР-діяльність. ЗМІ та довкілля: точки перетину. Специфіка екологічного ПР. Просування екологічних ідей. Специфіка екологічної реклами у контексті комплексної ПР-кампанії.

тема 4. ПР-кампанії політичних партій та лідерів. ПР як основа сучасного політичного процесу. Політичний менеджмент та політичний маркетинг: основні поняття та технології. Цільові аудиторії ПР у політичній комунікації. Планування політичних кампаній. Електоральні дослідження та аналіз перевиборчої ситуації. Визначення цілей політичної кампанії та виявлення контактних груп. Планування виборчої кампанії та оцінка результатів. Іміджеві стратегії у політичних ПР-кампаніях.

Тема 5. Економічні ПР-кампанії. Зв’язки з громадськістю на фондовому ринку та реальному секторі економіки. Акценти в роботі з фінансово-інвестиційною інформацією. Шляхи підвищення інвестиційної привабливості компанії. Бізнес-план.

Тема 6. ПР-кампанія як елемент просування у маркетингу. Загальна характеристика ПР та просування. ПР-інструменти у просуванні товарів та послуг. ПР-кампанія із формування позитивного іміджу фірми. ПР-кампанії для внутрішньої громадськості. Взаємовідносини із ринками та ЗМІ. Організація та проведення заходів ПР та просування. Планування та організація ПР-кампанії у контексті маркетингових комунікацій.

Тема 7. Стратегічні бренд-комунікаційні кампанії. Поняття про бренд, створення цінності бренду. Корпоративна цінність бренду. Споживацька цінність бренду. Планування бренд-комунікаційної кампанії. ПР як елемент ефективної інтегрованої бренд-комунікаційної кампанії.

Тема 8. Кампанії із управління іміджем та репутацією. Імідж та длілова репутація у системі маркетингу. Ресурси іміджу та ділової репутації. Позиціонування іміджу та ділової репутації. Внутрішня структура корпоративного іміджу. Етапи та технології створення іміджу й ділової репутації. Стратегії іміджмейкінгу.

Остання зміна: Monday 11 January 2016 14:56 PM