Контрольні заходи


*ЗМ

Поточні контрольні заходи (ПКЗ)

Критерії оцінювання

Усього балів

 

вид ПКЗ

зміст ПКЗ

 

1

2

3

4

5

 

1

ТЗ №1 -

Опитув.

Питання для підготовки: Особливості управління бізнесом

Опитування проводиться під час лекційних занять з метою стимулювання системного та креативного мислення у студентів (до 5 балів)

5

 

ПЗ 1 -
Підготовка тем доповідей

ПЗ №1 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.

 

Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів

10

 

Усього за ЗМ 1

2

 

 

15

 

2

ТЗ №2 -

Тест

Питання для підготовки: Функціональні напрями управління бізнесом

Тестові питання оцінюються:

«правильно»/«неправильно» (вірною є лише один з альтернативних варіантів відповідей) - до 5 балів

5

 

ПЗ №2 -
ПР

Підготовка тем доповідей

ПЗ №2 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.

 

ПЗ №2 Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів

10

 

Усього за ЗМ 2

2

 

 

15

 

3

ТЗ №3 -

Тест

Питання для підготовки: Основи забезпечення розвитку бізнесу

 

Тестові питання оцінюються:

«правильно»/«неправильно» (вірною є лише один з альтернативних варіантів відповідей) - до 5 балів

5

ПЗ №3-
ПР Підготовка тем доповідей

ПЗ №3 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.

 

ПЗ №3 Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів

10

Усього за ЗМ 3

2

 

 

15

4

ТЗ №4 -

опитування

Питання для підготовки: Стратегічний розвиток бізнес-структур

Опитування проводиться під час лекційних занять з метою стимулювання системного та креативного мислення у студентів (до 5 балів)

5

ПЗ №4-
ПР Підготовка тем доповідей

ПЗ №4 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.

 

ПЗ №4 Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів

10

Усього за ЗМ 4

2

 

 

15

Усього за ЗМ 1-4

8

 

 

60

 

 

 

 

Поточні контрольні заходи (max. 60):

Обов’язкові види роботи:

Для кожного із змістових модулів №1-4 (далі - ЗМ №1-4) передбачено два види контрольних заходів, які діагностують:

-          рівень засвоєння теоретичних знань у формі тестування або опитування;

-          рівень сформованості практичних вмінь і навичок у формі практичної роботи з обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.

За кожний вид поточного контролю студент отримує бальні оцінки, які підсумовуються в межах змістового модулю і виступатимуть надалі складовою загальної бальної оцінки за всі змістові модулі дисципліни. Одержання студентом мінімальної бальної оцінки за кожний з чотирьох змістових модулів є обов’язковою умовою його допуску до іспиту з дисципліни. Кількість балів за кожний підсумковий контроль у межах окремих змістових модулів представлено у розгорнутому вигляді нижче у таблиці. Сума балів за чотири зарахованих студентові змістових модулів складає: мінімум - 40 балів, максимум - 60 балів.

Тестування проводиться на початку першого лекційного або практичного заняття після завершення вивчення теоретичного матеріалу з відповідного змістового модуля №1-4 (терміни проведення зазначено нижче у таблиці у розділі «Тестові випробування»). Тест вважається пройденим успішно і зараховується студентові, якщо він вірно відповідає не менше ніж на 50% тестових завдань. Кожний пройдений тест оцінюється в 3-5 балів залежно від результату його проходження студентом.

Практичне заняття проводиться у вигляді доповідей та дискусійного обговорення питань з тематики змістових модулів 1-4. Студенти готують доповіді в межах кожного практичного заняття, тематику і зміст яких узгоджено з темами лекцій, у відповідні аудиторні часи та за рахунок часу, відведеного на самостійну роботу. Завдання практичного заняття оформлюється у вигляді презентації, з подальшим обговоренням на практичному занятті. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів

Додаткові види роботи (бальна система стимулювання активності студентів) - це система додаткових балів, яку введено з метою заохочування студентів до планомірної, систематичної роботи з опанування теоретичним матеріалом і поглибленого оволодіння ними практичними навичками, які передбачено цим курсом, а також з метою стимулювання їх до творчого підходу та креативного мислення під час розв’язанні практичних завдань практикуму. Отримані додаткові бали додаються понад тих 40-60 балів, які студент може отримати, виконавши всі обов`язкові види робіт, - ці додаткові бали можуть стати вирішальними для отримання більш високої оцінки за весь курс! Тому, НАПОЛЕГЛИВО РЕКОМЕНДУЄМО студентові скористатися цією нагодою СУТТЄВО підвищити свій загальний бал (максимально до 20 балів), отриманий після виконання всіх обов`язкових видів контрольних заходів!

Види робіт, за які передбачено додаткові бали (бали виставляються викладачем по закінченню аудиторного циклу викладання):

-          Оформлення в конспекті лекцій теоретичного матеріалу, винесеного на самостійне вивчення, у встановлені терміни, а також систематичне та охайне ведення конспекту лекцій - до 10 балів за всі завдання (теми);

-          Активна участь студентів  у розв‘язуванні завдань та обговоренні теоретичного матеріалу під час практичних та лекційних занять (експрес-опитування на лекції, захист індивідуального завдання на першому тижні після видачі завдання, участь у обговоренні лекційного матеріалу та проблемних ситуацій тощо) - до 10 балів за всі «активності».


Последнее изменение: Friday, 20 October 2023, 00:18