Система накопичення балів
Оцінювання
Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцент, кандидат історичних наук
Факультет: Соціології та управління
Кафедра: Політології
Планові показники дисципліни
Семестр вивчення |
Кредити ЄКТС |
Академ. години |
Кількість змістових модулів і заходів поточного контролю |
Підсумковий контроль |
|||
ЗМ 1 |
ЗМ 2 |
ЗМ 3 |
ЗМ 4 |
Екзамен |
|||
4 |
3 |
90 |
3 |
3 |
3 |
3 |
1 |
Кількість аудиторних годин |
|
20 год.- лекції 20 год.- семін. |
8 год.- лекції 4 год.– семін. |
4 год.- лекції 4 год.- семін. |
6 год.- лекції 6 год.- семін. |
2 год.- лекції 6 год.- семін. |
|
Система накопичення балів та оцінювання
за результатами навчальної роботи студентів
В межах кожного змістового модулю студент має можливість набрати 15 балів:
- за теоретичні знання (відповіді на семінарських заняттях + тестування);
- за виконання практичних завдань.
Накопичення балів відбувається в період вивчення змістових модулів.
Критерії оцінювання відповідей на семінарських заняттях (0-5 балів):
- 5 балів – повна змістовна відповідь, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, переконливе демонстрування власної авторської позиції, активна участь в обговоренні різних питань із плану заняття;
- 4 бали – авторська позиція заявлена, але повністю не обґрунтована, викладення матеріалу засноване на знанні джерел, але без аналітичної позиції, активна участь в обговоренні деяких питань із плану заняття;
- 3 бали – поверховий виклад матеріалу, заснований на знанні теоретичних джерел, але без аналітичної позиції, епізодична участь в обговоренні питань із плану заняття;
- 2 бали – короткий поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел, відсутність активності під час обговорення питань із плану заняття;
- 1 бал – нечіткі та помилкові визначення понять, недостатній рівень підготовки до деяких питань із плану заняття;
- 0 балів – відсутність відповіді, неготовність до семінарського заняття.
Критерії оцінювання тестових завдань:
- тестові завдання передбачають вибір одного варіанту відповіді.
- кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 1 бал, неправильна – 0 балів.
Критерії оцінювання поточних практичних завдань: max 5 балів. Критерії оцінювання кожного виду завдання (написання есе, розробка презентації, створення хронологічної інфографіки або хмари слів, складання глосарія) розміщені у відповідних розділах дисципліни в Moodle https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=16470.
Критерії оцінювання есе (0-5 балів):
- 5 балів – повне розкриття теми, висловлювання власних думок, логічність, послідовність, висока аргументованість відповіді, наявність висновків, відсутність фактологічних і граматичних помилок;
- 3-4 бали – недостатньо повне розкриття теми, нечітка авторська позиція, недостатня аргументованість відповіді, відсутність окремих структурних частин роботи, наявність поодиноких фактологічних або граматичних помилок;
- 1-2 бали – поверхове розкриття теми, відсутність чітких аргументів авторської позиції, непослідовний виклад матеріалу, суттєве недотримання вимог до оформлення роботи, велика кількість фактологічних та граматичних помилок;
- 0 балів – повна невідповідність темі завдання, плагіат.
Конкретні вимоги до виконання та оцінювання есе розміщено у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=16470.
Критерії оцінювання презентації (0-5 балів):
- 5 балів – повне розкриття теми, логічність, послідовність, структурованість тексту, наявність доречних і якісних ілюстрацій, дотримання вимог щодо оформлення, відсутність фактологічних і граматичних помилок;
- 3-4 бали – недостатньо повне розкриття теми, відсутність окремих структурних частин роботи, недостатня структурованість тексту, нечітке дотримання вимог щодо оформлення, наявність поодиноких фактологічних або граматичних помилок;
- 1-2 бали – поверхове розкриття теми, непослідовний виклад матеріалу, переважання неструктурованого тексту, суттєве недотримання вимог до оформлення роботи, велика кількість фактологічних та граматичних помилок;
- 0 балів – повна невідповідність темі завдання, плагіат.
Конкретні вимоги до виконання та оцінювання презентацій розміщено у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=16470.
Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі екзамену з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі. Максимальна кількість балів за екзамен – 40.
Розподіл балів, які студенти отримують на екзамені
№ п/п |
Вид завдання |
Коефіцієнт |
Кількість завдань |
Результат |
1. |
Теоретичне питання |
5 |
2 |
10 |
2. |
Індивідуальне завдання |
10 |
1 |
10 |
3. |
Тести |
1 |
20 |
20 |
Підсумковий бал |
40 |
Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами поточних контрольних заходів та екзамену.
Система накопичення балів за результатами контрольних заходів
Вид контролю |
Секція |
Форми роботи |
Кількість балів |
ЗМ1 |
Завдання: написання есе |
5 |
|
Опитування |
5 |
||
Контрольне тестування |
5 |
||
Разом |
15 |
||
ЗМ2 |
Завдання: створення хмари слів або розробка презентації |
5 |
|
Опитування |
5 |
||
Контрольне тестування |
5 |
||
Разом |
15 |
||
ЗМ3 |
Завдання: складання глосарія або створення хронологічної інфографіки (timeline) |
5 |
|
Опитування |
5 |
||
Контрольне тестування |
5 |
||
Разом |
15 |
||
ЗМ4 |
Завдання: розв’язання задачі (проблемної ситуації) |
5 |
|
Опитування |
5 |
||
Контрольне тестування |
5 |
||
Разом |
15 |
||
Разом за ЗМ |
|
60 |
|
Підсумковий контроль |
Екзамен |
10 |
|
Тестування |
20 |
||
Індивідуальне завдання (доповідь з презентацією) |
10 |
||
|
Разом |
40 |
|
РАЗОМ |
|
|
100 |
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалою |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |