Система накопичення балів

Оцінювання

 

Укладач: Вагіна Олена Миколаївна, доцент, кандидат історичних наук

Факультет: Соціології та управління

Кафедра: Політології

 

Планові показники дисципліни

Семестр

вивчення

Кредити

ЄКТС

Академ.

години

Кількість змістових модулів і заходів поточного контролю

Підсумковий контроль

ЗМ 1

ЗМ 2

ЗМ 3

ЗМ 4

Екзамен

4

3

90

3

3

3

3

1

Кількість 

аудиторних 

годин

 

20 год.- лекції

20 год.- семін.

8 год.- лекції

4 год.– семін.

4 год.- лекції

4 год.- семін.

6 год.- лекції

6 год.- семін.

2 год.- лекції

6 год.- семін.

 

 

 

Система накопичення балів та оцінювання

за результатами навчальної роботи студентів

В межах кожного змістового модулю студент має можливість набрати 15 балів:

  • за теоретичні знання (відповіді на семінарських заняттях + тестування);
  • за виконання практичних завдань.

Накопичення балів відбувається в період вивчення змістових модулів.

Критерії оцінювання відповідей на семінарських заняттях (0-5 балів):

-        5 балів – повна змістовна відповідь, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, переконливе демонстрування власної авторської позиції, активна участь в обговоренні різних питань із плану заняття;

-        4 бали – авторська позиція заявлена, але повністю не обґрунтована, викладення матеріалу засноване на знанні джерел, але без аналітичної позиції, активна участь в обговоренні деяких питань із плану заняття;

-        3 бали – поверховий виклад матеріалу, заснований на знанні теоретичних джерел, але без аналітичної позиції, епізодична участь в обговоренні питань із плану заняття;

-        2 бали – короткий поверховий виклад матеріалу, слабке знання теоретичних джерел, відсутність активності під час обговорення питань із плану заняття;

-        1 бал – нечіткі та помилкові визначення понять, недостатній рівень підготовки до деяких питань із плану заняття;

-        0 балів – відсутність відповіді, неготовність до семінарського заняття.

Критерії оцінювання тестових завдань:

-      тестові завдання передбачають вибір одного варіанту відповіді.

-      кожна правильна відповідь на тестове завдання оцінюється в 1 бал, неправильна – 0 балів.

Критерії оцінювання поточних практичних завдань: max 5 балів. Критерії оцінювання кожного виду завдання (написання есе, розробка презентації, створення хронологічної інфографіки або хмари слів, складання глосарія) розміщені у відповідних розділах дисципліни в Moodle https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=16470.

Критерії оцінювання есе (0-5 балів):

-          5 балів – повне розкриття теми, висловлювання власних думок, логічність, послідовність, висока аргументованість відповіді, наявність висновків, відсутність фактологічних і граматичних помилок;

-          3-4 бали – недостатньо повне розкриття теми, нечітка авторська позиція, недостатня аргументованість відповіді, відсутність окремих структурних частин роботи, наявність поодиноких фактологічних або граматичних помилок;

-          1-2 бали – поверхове розкриття теми, відсутність чітких аргументів авторської позиції, непослідовний виклад матеріалу, суттєве недотримання вимог до оформлення роботи, велика кількість фактологічних та граматичних помилок;

-          0 балів – повна невідповідність темі завдання, плагіат.

Конкретні вимоги до виконання та оцінювання есе розміщено у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=16470.

Критерії оцінювання презентації (0-5 балів):

-          5 балів – повне розкриття теми, логічність, послідовність, структурованість тексту, наявність доречних і якісних ілюстрацій, дотримання вимог щодо оформлення, відсутність фактологічних і граматичних помилок;

-          3-4 бали – недостатньо повне розкриття теми, відсутність окремих структурних частин роботи, недостатня структурованість тексту, нечітке дотримання вимог щодо оформлення, наявність поодиноких фактологічних або граматичних помилок;

-          1-2 бали – поверхове розкриття теми, непослідовний виклад матеріалу, переважання неструктурованого тексту, суттєве недотримання вимог до оформлення роботи, велика кількість фактологічних та граматичних помилок;

-          0 балів – повна невідповідність темі завдання, плагіат.

Конкретні вимоги до виконання та оцінювання презентацій розміщено у відповідних розділах на сторінці курсу в Moodle: https://moodle.znu.edu.ua/course/view.php?id=16470.

 

Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу у формі екзамену з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі. Максимальна кількість балів за екзамен – 40.

 

Розподіл балів, які студенти отримують на екзамені

№ п/п

Вид завдання

Коефіцієнт

Кількість

завдань

Результат

1.           

Теоретичне питання

5

2

10

2.           

Індивідуальне завдання

10

1

10

3.           

Тести

1

20

20

Підсумковий бал

40

 

Підсумкова оцінка з дисципліни формується із загальної кількості набраних балів за результатами поточних контрольних заходів та екзамену.

 

Система накопичення балів за результатами контрольних заходів

Вид контролю

Секція

Форми роботи

Кількість балів

Поточний контроль

ЗМ1

Завдання: написання есе

5

Опитування

5

Контрольне тестування

5

Разом

15

ЗМ2

Завдання: створення хмари слів або розробка презентації

5

Опитування

5

Контрольне тестування

5

Разом

15

ЗМ3

Завдання: складання глосарія або створення хронологічної інфографіки (timeline)

5

Опитування

5

Контрольне тестування

5

Разом

15

ЗМ4

Завдання: розв’язання задачі (проблемної ситуації)

5

Опитування

5

Контрольне тестування

5

Разом

15

Разом за ЗМ

 

60

Підсумковий контроль

Екзамен

Теоретичні питання

10

Тестування

20

Індивідуальне завдання (доповідь з презентацією)

10

 

Разом

40

РАЗОМ

 

 

100

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою
ECTS

За шкалою

університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

Ostatnia modyfikacja: Tuesday, 6 February 2024, 23:49