Тема. Вивчення особливостей роботи з формування культурно-гігієнічних навичок у дошкільників
Тема практичного заняття:
Вивчення особливостей роботи
з формування культурно – гігієнічних навичок у дошкільників
Методичні рекомендації для студентів.
1. Проаналізуйте програмні вимоги до рівня розвитку культурно-гігієнічних навичок дошкільників (умивання, їда, одягання і роздягання) у різних вікових групах. Заповніть таблицю:
Таблиця 2
Аналіз програмних завдань щодо формування культурно-гігієнічних навичок у дітей дошкільного віку
Режимні процеси |
Вік дітей |
Напрям в ускладненні програми |
|||
3-4 роки |
4-5 років |
5-6 років |
6-7 років |
||
|
|
|
|
|
|
2. Виділіть алгоритми освітньої роботи вихователя і його помічника (в ході перегляду за їх діяльністю) з формування у дошкільників культури самообслуговування.
3. Вивчіть сформованість культурно-гігієнічних навичок у дітей своєї вікової групи.
4. Доберіть художньо-літературний матеріал (вірші, потішки, загадки, прислів'я, приказки, казки, пісеньки), необхідний для підтримки інтересу дошкільників до виконання режимних процесів, і в подальшому використовуйте його в роботі з дітьми.