Система накопичення балів
|
№ |
Поточні контрольні заходи (ПКЗ) |
Критерії оцінювання |
Усього балів |
|
|
вид ПКЗ |
зміст ПКЗ |
|||
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1 |
ТЗ №1 - Опитув. |
Питання для підготовки: Основи антикризового управління |
Опитування проводиться під час лекційних занять з метою стимулювання системного та креативного мислення у студентів (до 5 балів) |
5 |
|
ПЗ 1 - |
ПЗ №1 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.
|
Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів |
10 |
|
|
Усього за ЗМ 1 |
2 |
|
|
15 |
|
2 |
ТЗ №2 - Тест |
Питання для підготовки: Діагностика кризових явищ на підприємстві |
Тестові питання оцінюються: «правильно»/«неправильно» (вірною є лише один з альтернативних варіантів відповідей) - до 5 балів |
5 |
|
ПЗ №2 - Вирішення практичних завдань |
ПЗ №2 у формі вирішення практичних завдань з тематики змістового модуля
|
ПЗ №2 Завдання ПР оформлюється у вигляді текстового файлу. Бальна оцінка залежить від повноти, правильності відповіді та огрунтованість висновків - до 10 балів |
10 |
|
|
Усього за ЗМ 2 |
2 |
|
|
15 |
|
3 |
ТЗ №3 - Тест |
Стратегія і тактика антикризового менеджменту. Розробка антикризової програми |
Тестові питання оцінюються: «правильно»/«неправильно» (вірною є лише один з альтернативних варіантів відповідей) - до 5 балів |
5 |
|
ПЗ №3- |
ПЗ №3 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.
|
ПЗ №3 Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів |
10 |
|
|
Усього за ЗМ 3 |
2 |
|
|
15 |
|
4 |
ТЗ №4 - опитування |
Питання для підготовки: Роль людського фактору в системі антикризового менеджменту |
Опитування проводиться під час лекційних занять з метою стимулювання системного та креативного мислення у студентів (до 5 балів) |
5 |
|
ПЗ №4- |
ПЗ №4 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.
|
ПЗ №4 Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів |
10 |
|
|
Усього за ЗМ 4 |
2 |
|
|
15 |
|
Усього за ЗМ 1-4 |
8 |
|
|
60 |
|
|
|
|
|
|
Підсумкові контрольні заходи (max.40):
Теоретичний підсумковий контроль
Теоретичне завдання (max 10 балів) у форматі комплексного тесту, до якого включено 10 питань з усіх змістових модулів. Тест передбачає відповідь на теоретичні питання. Перелік питань, що виносяться на іспит, див. на сторінці курсу у Moodle.
Підсумкове практичне завдання передбачає виконання індивідуального письмового завдання (один раз на семестр – наприкінці четвертого змістового модуля). Виконання індивідуального завдання дозволяє студенту всебічно й більш поглиблено засвоїти курс, придбати навички роботи з навчальною літературою та нормативно-законодавчими документами, правильно аргументувати й грамотно викладати вивчений матеріал.
Індивідуальне письмове завдання виконується у вигляді реферату і включає в себе перелік питань та практичних завдань згідно з планом практичних завдань у розділі «Індивідуальне письмове завдання» та передбачає теоретичну й практичну частини. У теоретичній частині студент повинен дати відповіді на одне запитання. Відповіді повинні бути конкретними і одночасно охоплювати сутність поставлених запитань. Обсяг до 6 сторінок А4. Times New Roman, 14 pt, 1,5 інтервал.(max. 15 балів).
До практичної частини належить аналіз та обґрунтування бачення студента можливих шляхів вирішення проблемних питань.(max. 15 балів)
Критерії оцінювання :
1) завдання виконано у повному обсязі, без стилістичних, орфографічних і граматичних помилок, використана професійна лексика, словниковий запас різноманітний і релевантний, презентація відповідає змісту проєкту, логічно ілюструє його – 20-15 балів;
2) завдання виконано частково, з лексичними, орфографічними і граматичними помилками, презентація не відображає зміст проєкту в повному обсязі, частково ілюструє його – 14-8 балів;
3) завдання виконано з великою кількістю помилок, словниковий запас одноманітний, презентація або не відповідає змісту проєкту, або взагалі відсутня – 0-7 балів.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалою університету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
|
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
|
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
|
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
|
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
|
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |
||