*ЗМ

Поточні контрольні заходи (ПКЗ)

Критерії оцінювання

Усього балів

вид ПКЗ

зміст ПКЗ

1

2

3

4

5

1

ТЗ №1 -

Опитув.

Питання для підготовки: Основи антикризового управління

Опитування проводиться під час лекційних занять з метою стимулювання системного та креативного мислення у студентів (до 5 балів)

5

ПЗ 1 -
Підготовка тем доповідей

ПЗ №1 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.

 

Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів

10

Усього за ЗМ 1

2

 

 

15

2

ТЗ №2 -

Тест

Питання для підготовки: Діагностика кризових явищ на підприємстві

Тестові питання оцінюються:

«правильно»/«неправильно» (вірною є лише один з альтернативних варіантів відповідей) - до 5 балів

5

ПЗ №2 -
ПР

Вирішення практичних завдань

ПЗ №2 у формі вирішення практичних завдань з тематики змістового модуля

 

ПЗ №2 Завдання ПР оформлюється у вигляді текстового файлу. Бальна оцінка залежить від повноти, правильності відповіді та огрунтованість висновків - до 10 балів

10

Усього за ЗМ 2

2

 

 

15

3

ТЗ №3 -

Тест

Стратегія і тактика антикризового менеджменту. Розробка антикризової програми

Тестові питання оцінюються:

«правильно»/«неправильно» (вірною є лише один з альтернативних варіантів відповідей) - до 5 балів

5

ПЗ №3-
ПР Підготовка тем доповідей

ПЗ №3 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.

 

ПЗ №3 Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів

10

Усього за ЗМ 3

2

 

 

15

4

ТЗ №4 -

опитування

Питання для підготовки: Роль людського фактору в системі антикризового менеджменту

Опитування проводиться під час лекційних занять з метою стимулювання системного та креативного мислення у студентів (до 5 балів)

5

ПЗ №4-
ПР Підготовка тем доповідей

ПЗ №4 у формі дискусійного обговорення проблемних питань з тематики змістового модуля.

 

ПЗ №4 Завдання ПР оформлюється у вигляді презентації. Бальна оцінка залежить від повноти та змістовності доповіді, враховує системність і креативність відповідей на запитання - до 10 балів

10

Усього за ЗМ 4

2

 

 

15

Усього за ЗМ 1-4

8

 

 

60

 

 

 

 


Підсумкові контрольні заходи (max.40):

Теоретичний підсумковий контроль

Теоретичне завдання (max 10 балів) у форматі комплексного тесту, до якого включено 10 питань з усіх змістових модулів. Тест передбачає відповідь на теоретичні питання. Перелік питань, що виносяться на іспит, див. на сторінці курсу у Moodle.

Підсумкове практичне завдання передбачає виконання індивідуального письмового завдання (один раз на семестр – наприкінці четвертого змістового модуля). Виконання індивідуального завдання дозволяє студенту всебічно й більш поглиблено засвоїти курс, придбати навички роботи з навчальною літературою та нормативно-законодавчими документами, правильно аргументувати й грамотно викладати вивчений матеріал.

Індивідуальне письмове завдання виконується у вигляді реферату і включає в себе перелік питань та практичних завдань згідно з планом практичних завдань у розділі «Індивідуальне письмове завдання» та передбачає теоретичну й практичну частини. У теоретичній частині студент повинен дати відповіді на одне запитання. Відповіді повинні бути конкретними і одночасно охоплювати сутність поставлених запитань. Обсяг до 6 сторінок А4. Times New Roman, 14 pt, 1,5 інтервал.(max. 15 балів).

До практичної частини належить аналіз та обґрунтування бачення студента можливих шляхів вирішення проблемних питань.(max. 15 балів)

Критерії оцінювання :

1)      завдання виконано у повному обсязі, без стилістичних, орфографічних і граматичних помилок, використана професійна лексика, словниковий запас різноманітний і релевантний, презентація відповідає змісту проєкту, логічно ілюструє його – 20-15 балів;

2)      завдання виконано частково, з лексичними, орфографічними і граматичними помилками, презентація не відображає зміст проєкту в повному обсязі, частково ілюструє його – 14-8 балів;

3)      завдання виконано з великою кількістю помилок, словниковий запас одноманітний, презентація або не відповідає змісту проєкту, або взагалі відсутня – 0-7 балів.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100 (відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89 (дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84 (добре)

D

70 – 74 (задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69 (достатньо)

FX

35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 


Остання зміна: четвер 29 серпня 2024 21:10 PM