Теми індивідуальних проєктів

ІНДИВІДУАЛЬНІ ПРОЄКТИ

1.           Розробити програму з використанням нейрокорекції для дитини молодшого шкільного віку з розладом дефіциту уваги.

2.           Вивчення та презентування сучасних технік нейрокорекції для дітей з аутизмом в інклюзивних класах.

3.           Програма нейрокорекції для дітей з фізичними труднощами з використанням віртуальної реальності.

4.           Розробка ігрової програми для дітей з порушеннями слухової функції, яка би стимулювала розвиток мовленнєвих здібностей.

5.           Створення онлайн-курсу для батьків дітей з ДЦП, присвяченого основам нейрокорекції.

6.           Розробка ігрової програми для дітей з порушеннями зорової функції, що сприяє розвитку тактильного сприйняття.

7.           Створення інтерактивного навчального матеріалу для вчителів інклюзивних класів з основ нейрокорекції.

8.           Розробка програми нейрокорекції для підлітків з емоційними та поведінковими розладами.

9.           Вивчення та презентування впливу музикотерапії на розвиток дітей з особливими потребами.

10.        Створення програми нейрокорекції для дітей з порушеннями мовлення з використанням арт-терапії.

11.        Розробка методики застосування робототерапії в роботі з дітьми з різними формами особливостей розвитку.

12.        Створення нейрокорекційних вправ для дітей з порушеннями координації рухів.

13.        Розробка методики роботи з дітьми, що мають травми, пов'язані з булінгом.

14.        Проєктування середовища інклюзивного класу з урахуванням потреб осіб з особливими потребами.

15.        Розробка та впровадження методики групової нейрокорекції для дітей зі схожими проблемами.

16.        Проєктування мобільного додатка для дітей з порушеннями слуху, що б сприяв розвитку мовленнєвих навичок.

17.        Розробка нейрокорекційної програми для дітей з порушеннями пам'яті.

18.        Створення набору дидактичних матеріалів для викладачів з використанням методів нейрокорекції.

19.        Розробка програми корекції агресивної поведінки для підлітків з використанням нейрокорекції.

20.        Створення онлайн-сервісу для моніторингу прогресу дітей, які проходять курс нейрокорекції.

21.        Розробка програми для дітей з дислексією з використанням візуальних стимулів.

22.        Розробка ігрової програми на базі віртуальної реальності для дітей з аутизмом.

23.        Проєктування системи взаємодії між спеціалістами, вчителями і батьками в процесі нейрокорекції.

24.        Розробка методики використання зоотерапії в інклюзивному класі.

25.        Створення нейрокорекційної програми для дітей з гіперактивністю з використанням спортивних вправ.

26.        Розробка програми для покращення соціальної адаптації дітей з особливими потребами через методи нейрокорекції.

27.        Створення та вивчення впливу візуальних стимулів на дітей з порушеннями концентрації уваги.

28.        Розробка нейрокорекційної програми для дітей, які мають труднощі з вивченням математики.

29.        Розробка нейрокорекційної програми для відновлення мовлення у дорослих після черепно-мозкових травм.

30.        Вивчення ефективності різних методів нейропсихологічної діагностики порушень мовлення у дорослих з афазією.

31.        Програма реабілітації для пацієнтів з когнітивними порушеннями після інсульту з акцентом на мовленнєву терапію.

32.        Розробка методики застосування музикотерапії для відновлення мовленнєвих функцій у дорослих після травм головного мозку.

33.        Створення індивідуалізованого плану корекції мовлення для дорослих із деменцією із застосуванням нейропсихологічних підходів.

34.        Вивчення впливу арт-терапії на відновлення когнітивних та мовленнєвих функцій у пацієнтів із черепно-мозковими травмами.

35.        Розробка та впровадження програми групової терапії для дорослих з афазією, спрямованої на покращення комунікативних навичок.

36.        Проєктування мобільного додатка для підтримки мовленнєвої реабілітації дорослих після інсульту.

37.        Створення системи інтерактивних завдань для дорослих з нейропсихологічними порушеннями, спрямованих на відновлення мовлення.

38.        Розробка нейропсихологічної методики корекції порушень мовлення у пацієнтів із хронічними черепно-мозковими травмами.



Zuletzt geändert: Friday, 30. August 2024, 22:21